Ook ik vanmiddag naar het ziekenhuis

Hoi dames.

Effe een kort berichtje... Ben sinds gisteren alleen maar aan het overgeven. Heb geen diarree en koorts. Dus wat ik nu heb weet ik niet. Ze willen me in ieder geval zien in het ziekenhuis. Ik ben tot 3 weken geleden ongeveer misselijk geweest, maar nu niet misselijk, hou alleen niks binnen.
Arts zei juist dat ik nu meer moet eten dan aan het begin.
Ben nu 37 weken, dus ben erg benieuwd wat ze me gaan vertellen straks. Hou jullie op de hoogte.

Succes meiden

Nou dat heb ik ook weer gehad. Ik kreeg direct te horen dat als ik geen drinken zou binnen houden ik opgenomen zou worden. SCHRIK!!!!

We hebben naar de kleine gekeken en die doet het goed, ik ben heel erg gammel, bloeddruk was laag en mijn baarmoedermond was al verweekt. Ik heb voor de 13e een keizersnede gepland staan, maar waarschijnlijk ga ik die datum niet meer redden. Door het inwendig onderzoek heb ik alleen nog maar meer pijnlijke harde buiken gekregen. Heb dus niet geslapen.
Ik ben dus gisteren naar huis gekomen met de mededeling dat als ik niet zou drinken ik vanmorgen weer terug moest komen en dan zou ik alsnog opgenomen worden.
Ik moet me nu dus echt rustig houden, want anders krijg ik alleen nog maar meer harde buiken.

Dus al met al een lekkere middag...NIET !!!! Maar ik ben benieuwd hoe lang onze kleine blijft zitten.....
Nu nog maar eens hopen dat ik wat te eten binnen kan houden. De enige kilo die ik namelijk was aangekomen in dik 37 weken is er nu alweer vanaf. Kan ik weer opnieuw beginnen.

Meiden ik hoop dat jullie je lekkerder voelen dan hoe ik me voel.

Groetjes Tataartje

Terug
Bovenaan