ook ik voeg me toe bij jullie

hoi hoi

ik zal me even voorstellen ben patricia en verwacht ons 2e wondertje op 6-08-2009 in maart 2008 ben ik bevallen van een prachtige dochter die naar de naam caithlyn luisterd

verder voel ik me dus heel goed kwa zwangerschap dus weinig klagen weer net als bij ons prinsesje.

ik kom uit omg arnhem

hoop hier weer gezellig te kunnen kletsen

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

en

Gezellig, welkom.

Heb je bewust gekozen om nu zwanger te worden nu de eerste net 10 maanden is??

Ik ben zelf zwanger van de eerste dus kan me er nog niet veel bij voorstellen, maar het lijkt me wel zwaar.

Fijne zwangerschap,

groetjes Mij

10 weken en 5 dagen

quote: BenB 2008 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-01-2009 16:39:38'));

Gezellig, welkom.

Heb je bewust gekozen om nu zwanger te worden nu de eerste net 10 maanden is??

Ik ben zelf zwanger van de eerste dus kan me er nog niet veel bij voorstellen, maar het lijkt me wel zwaar.

Fijne zwangerschap,

groetjes Mij

10 weken en 5 dagen

hoi hoi

nee ik het lijkt me totaal niet zwaar kijk het zal wel zwaarder worden in het begin maar je rolt er in,of eigenlijk zit je er nu al midden in dus ja.
en voor mij is het nu al helemaal dubbel mijn moeder is helaas overleden op 03.12.2008 en op 05.12.2008 kwamen we er achter via een echo en dan ook nog de manier van hoe of wat ik moest dus de 27e van okt ongi worden en werd dat niet en nu blijkt dus dat ik op 30okt zwanger ben geraakt wat gewoon heel weinig voor komt dus zie het ook als een wonder,kijk eerlijk gezegt had ik niet verwacht dat het meteen raak zou zijn maar goed dat was het dus wel haha...

en hoe voel jij je verder?en hoe oud ben je?

liefs

Terug
Bovenaan