Ook ik weet het !! nieuwsgierig ???:P

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden ...

ook ik wil eerst even stil staan bij talke en haar man en hunnie grote verlies !!
denk aan jullie !

meiden ik krijg een ZOON !!!!   ben helemaal blij
heb gelukkig al 2 gezonde meiden , en nu mag ik ook een gezonde zoon verwachten !

ik ben zo blij met dit nieuws , ik kon het niet geloven gisteren toen ik op die bed lag , die echoscopist hadt al 3 x gezegt dat we een jongentje kregen en ik was nog steeds aan het zoeken haha op ee gegeven moment ik zei tegen m,n man ik zie het niet hoor ik het niet vinden , hij zei het is een zooonnn
ik zo nee ik heb niks gezien hahaha toen zei die echoscopist het etgen mij het is echt een zoon !!! haha maar omdat hij zoveel beweegde kon ik het niet goed zien en vinden , maar goed na heleboel gedraai en zoeken heeft hij het met m,n eigen ogen laten zien haha en ja hoor een echte man !! haha

en alles was helemaal gezond gelukkig , ze gingen echt vanalles bekijken dat was ik helemaal niet gewend en was daardoor ook heel nerveus ... en ma hopen dat het gezond zou zijn en dat is het gelukkig

ik wou eigenlijk nog een fotootje plaatsen maar m,n digicam is niet opgeladen , hellaas dus die houden jullie nog van mij tegoed !

liefs van anna 20.2 weken

he anna,

Heerlijk meid om te lezen dat je baby heerlijk gezond is!!!

En wat leuk om al te weten dat jullie een jongetje krijgen.

Super hoor en geniet nog maar heerlijk van je zwangerschap.

groetjes mamabinck.

Hoi Anna,

Wat leuk, een zoon na 2 meiden, GEFELICITEERD!!!!!!!!!

Op naar de 2de helft van je zwangerschap.
Hopelijk gaat alles goed en kan je binnenkort een mooie gezonde knul in je armen sluiten.

Geniet er nog van

Kruimel

Hoi Anna,

Gefeliciteerd met je zoon! Wat moet dat heerlijk zijn om te horen dat hij gezond is en dat het goed gaat. Erg fijn voor je. Ik krijg zaterdag mijn 20weken echo. Ik ben al behoorlijk zenuwachtig! Ik ben ook zo benieuwd wat het wordt. Nog een paar nachtjes slapen voor mij...

Groetjes Judith

Terug
Bovenaan