ook ik wordt gek!!!!

hallo iedereen,

sinds kort lees ik met jullie mee, en ik vind zoveel herkenning in jullie verhalen/vragen!
ik kan er echt wat mee.
ook wat jullie omschrijven van de onzekerheden, gevoelens, dat je lichaam je voor de gek houdt enzo is zo herkenbaar!! (waarschijnlijk voor de meeste hier)

fijn ook dat er positieve berichten komen over dames die nu zwanger zijn!
maar ook ik wordt nu helemaal gek....

ben nu 10 mnd bezig en heb me eigenlijk nog niet zo "raar" gevoeld als nu....
pijnlijke tepels heb ik al wel eerder gehad (nu weer) maar daar hecht ik wat minder waarde aan omdat het voorheen ook niets betekende.
maar nu is het al ruim een week erg onrustig in mijn buik, met vlagen dan.
ik heb het gevoel dat ie wat meer opgezwollen is, en ik heb de kriebels in mijn buik van de zenuwen....
ik heb absoluut geen symptomen van een naderende ongi ofzo (gelukkig haha)
ik mag morgen bloed gaan prikken (ik sta onder behandeling bij gyn) maar de uitslag duurt een week...daar kan ik niet op wachten!!!
heb romed testen besteld, dus die wil ik gaan uitproberen voor mijn nod!!
ik weet dat er niemand een antwoord weet op mijn vraag maar......zou het misschien zo zijn......dat uh....tja ik hoop het zo AAAAAAHHHHHHH kwordt gek!!!!
heb nod de 21ste. khoop zo dat het een ja is....na 10 mnd.....

jullie horen het wel, bedankt voor het luiste...uh lezen

xx kimpansee
 
hallo
spannend zeg ik kan mij voorstellen dat je gek word. ik ken het gevoel.
ik zou alleen echt wachten met testen totdat je NOD is want het kan echt maar zo dat je het niet eerder ziet het zou zo tegenvallen en dat zou jammer zijn. laat je wat van je horen groetjes tijger
 
hallo

kwilde eigenlijk de 17 of 18 juni testen, maar wat tijger zegt is ook weer waar....als het een nee is baal ik natuurlijk gigantisch, maar als het een nee is omdat ik te vroeg heb getest helemaal.....
pff nog 6 dgn tot de 21ste....
ik laat het jullie zeker horen wat het wordt, en wanneer ik het doe.
morgen moet ik bloed laten prikken, en 1 wk wachten op uitslag.....kzal eens vragen of ik die uitslag niet eerder kan krijgen!!

bedankt
xx kimpansee
 
Terug
Bovenaan