Ook ik zal me even (opnieuw) voorstellen

Ik ben Nina, 37 jaar en zit nu middenin mijn 3e miskraam.
Ik heb in 2004 2 miskramen gehad, daarna een gezonde dochter gekregen en nu dus opnieuw een miskraam.
Na 8 weken bleek dat het vruchtje te klein was, maar omdat er wel een hartslag was, hadden we nog hoop dat het goed zou komen. Helaas bleek afgelopen vrijdag dat het niet meer verder was gegroeid en dat het hartje was gestopt.
Nu wachten we nog op een spontane miskraam en anders gaan we volgende week naar het ziekenhuis.

Ik ben leeg, ik had dit toch niet verwacht. Dit was de eerste zwangerschap waarvan ik van het begin af aan ervan uit ben gegaan dat het goed zou gaan. En alhoewel mijn mooie dochter me heel veel troost geeft, is er toch ook een enorm verdriet.

De wens voor een 2e is er natuurlijk wel, maar of ik nog zomaar durf, ik weet het -nog- niet.....

Liefs,

nina

Hoi Nina,
Ik weet wat je voelt, het is heel erg verdrietig allemaal he!
Ik heb zelf twee kids van, 7 en 3,5 jaar, een meisje en een jongen.
Was weer zwanger, maar het werd nu ongeveer vier weken geleden een miskraam met bijna 8 weken.
Wat een inpact heeft dat zeg!!
Nu wacht ik weer op mijn ongi, om verder te kunnen.
Ik ben alle drie de keren zwanger geraakt binnen drie maanden, dus heb klein beetje hoop dat we niet al te lang hoeven wachten, al zegt het niets.
Ik  merk ook dat veel mensen niet weten wat  ze moeten zeggen.Soms krijg   je ook rare opmerkingen..heel rot.
Veel sterkte, en kop op..zal best moeilijk zijn na alles.
Groet R, ik wens je het allerbeste..

Ja je durft wel. Jouw verlangen naar een tweede gaat daar gewoon voor zorgen. Een miskraam is heel naar, maar je weet zelf hoe blij je kan zijn met een gezond kindje in je armen. Je hebt daar alles voor over, inclusief het verdriet wat je tussendoor voor je kizen hebt gekregen en misshien nog krijgt.

Nu denk je er misschien nog niet zo over, maar jij wilt een tweede en dan blijft het nog even kriebelen. Neem nu even de tijd en kijk over een poosje eens terug en dan enk ja ik ga er weer voor.

Sterket met verwerken en hou je taa.

Miep

Hoi Nina,

Ik denk dat Miep gelijk heeft. Uiteindelijk is je wens sterker....al zal het misschien even duren voordat je weer durft.
Veel sterkte de komende weken.
Liefs Kaly

Terug
Bovenaan