Ook ik zal me even voorstellen!

Hallo allemaal,

Had gisteren al een berichtje achtergelaten met mijn naam en verwachte datum; maar hier even een goede introductie.
Mijn naam is ingrid en ik weet nu 1 week dat ik zwanger ben; we zijn helemaal blij! Het is de 2e (heb al een zoontje van net 3)
Ik ben 12 november uitgerekend! 13 april naar verloskundige en 11 april echo; spannend!
Alle mama's hier: gefeliciteerd en laten we genieten van de komende periode!
Al vind ik het wel heel moeilijk om nog mijn mond te houden....nog even een paar weken wachten:) Hier kan ik gelukkig wel mijn verhaal al kwijt.

Ingrid
 
Hoi Hoi
Van harte gefeliciteerd en we hopen inderdaad dat het genieten wordt. Dat mond dicht houden blijft inderdaad moelijk, maar nog een paar weken. Ik ben 11 november uitgerekend van onze 3e. Ik heb al 2 dochters van net 5 en 3,5.
Gaat het wel allemaal goed? Of heb jij kwaaltjes. Ik tot nu toe niet echt, beetje moe en rugpijn. Maar verder super.

Groetjes Mamawil
 
Hoi,

Nee, echt last van kwaaltjes heb ik niet; inderdaad 's avonds wel moe en mijn darmen zijn een beetje van slag, verder gelukkig nergens last van. Had ik bij de 1e ook niet; hopen dat het net zo soepel verloopt als toen.
Voor jou al nummer 3, leuk zeg. Mij lijkt, ook al is het de 3e dat het iedere keer weer spannend en anders is.....of heb ik het mis?

Het voordeel van weinig kwaaltjes is dat je omgeving het niet echt merkt. Al moet ik de komende tijd bij een paar etentjes gaan liegen....want een wijntje doen we natuurlijk niet.

Groetjes
Ingrid

 
Gefeliciteerd!!!

Hier ook weinig kwaaltjes...moe (overdag) en elke dag om 4 uur `s nachts klaar wakker zijn. Echt irritant.
Vind dat de tijd wel heel langzaam gaat. Pas om 30-3 de echo. Blond als ik ben heb me ook nog een week verrekend, dacht dat ik volgende week al moest. Duurt dus gewoon nog 2 weken....Spanning begint bij nu wel te stijgen, maar aan de andere kant het vertrouwen ook wel weer. (heb voor mijn eerste kind 2x een mk gehad en met oud en nieuw ook een)...

gr
Milou
 
Hi Anouska,

Het gaat goed! Ben wel moe in de avond en mijn darmen zijn een beetje vanslag, maar verder voel ik me prima!
Hopen dat het zo blijft!

En jij?

Ingrid
 
Hi Milou,

Tjee, dat is wel erg van die mk's. Maar inderdaad; positief blijven denken....de tijd gaat inderdaad langzaam; nog 2 weken werken en dan 1 weekje met vakantie en dan eindelijk echo en vk...gelukkig heb ik het druk deze periode; dus hoop ik dat de tijd snel gaat!

Ingrid
 
Hoi Ingrid

Hier gaat het goed. Ben wel moe, maar dat hoort erbij.

Ik ben 17 november uitgerekend, op de verjaardag van mijn oudste zoontje. Dus dit wordt wel een hele speciale verjaardag voor hem.

Jij hebt ook al eentje toch?
Wanneer ga jij het hem vertellen?
 
Terug
Bovenaan