Ook ik zit weer op het wachtbankje!

Nou meiden, het zit er weer in hoor! Deze keer iets minder dan de vorige keren, 6,3 miljoen tegenover 12 en 16 miljoen de vorige keren. Waar dat nou aan ligt weet ik niet, maar volgens de gyn was het nog meer dan genoeg, dus we moesten ons maar vooral geen zorgen gaan maken. IUI3 is dus een feit, alleen het ergste gedeelte komt nu pas....dat vreselijke lange afwachten! Zie ik echt als een berg tegenop, want ik kan ondertussen bijna nergens meer leuk van genieten, maar ik ga mijn best doen!

Liefs en succes voor alle anderen, Anke

Hoi Anke,

Ja daar zitten we dan.......ik ga maar proberen veel afleiding te vinden. De 1e week zal nog wel gaan maar die 2e week duurt echt een eeuwigheid .
Veel succes met wachten!

Liefs, Cath

Hoi Anke,
Sucses met het wachten, ja het ergste gedeelte van de IUI behandelingen
vindt ik zelf. We leven met jullie mee en branden een kaarsje. Groetjes Miranda

Hoi Anke,

Heel veel succes met het wachten. Ook ik vind dat echt het vreselijkste van de behandelingen. Ik maak mezelf ook helemaal gek die laatste week. Onze eerste poging is mislukt, maar zijn weer klaar voor de volgende.
6,3 miljoen zaadjes!!! Wauw!!! Misschien voor jullie wat minder nu, maar voor ons zou het een megaprestatie zijn. Wij zaten de vorige keer op 3,4. Dus zo zie je maar. Wat voor de een niet veel is, is voor de ander gigantisch!

Succes meid en tot gauw!!

Liefs,

Ginger

Terug
Bovenaan