Ook ik

ben zwanger!!!!!!!!!!

Ben morgen 12 weken, en uitgerekend op 2 mei! Heb vanmorgen de 2e echo gehad en alles ziet er gelukkig prima uit.

Hebben het van de week aan de kids verteld, en die zijn helemaal blij. Vooral Céline is er al erg mee bezig, arm kind, het duurt nog zo lang. En Nadia heeft al bedacht dat zij dan wel voor Marin gaat zorgen, zodat ik voor de baby kan zorgen, zo lief!

Marin zegt nu mama beebie buik, wel grappig, maar verder snapt ze er nog weinig van denk ik.

Liefs Annemarie

Wauw!! Gefeliciteerd!!

jullie laten er ook geen gras over groeien hahaha, super!!!

Heerlijk een tafeltje rond,..

Een fijne zwangerschap gewenst!

Esmé mv Kay

(19 wk zwanger)

Whahahahahahahaha, nou ik moet eerlijk zeggen dat het ook niet helemaal gepland was hoor.

Ik wilde wel graag een 4e, maar Marcel vond het eigenlijk wel best met 3 dochters

Maar nu we toch zwanger zijn is hij zo mogelijk nog blijer als ik!!! Echt grappig, hij had het met 9 weken al aan iedereen verteld, terwijl ik het eigenlijk nog stil wilde houden.

Gepland of niet, het blijft iets bijzonders, iets wonderbaarlijk moois!!

En voor de oudste is dit nu nog bijzonderder.. Ze maakt het écht heel bewust mee en dat is prachtig!

Ik heb ook altijd geroepen dat ik 4 kinderen héél leuk vond, echter toen dacht ik nog niet na wat er allemaal bij kwam kijken. Een groot huis, auto en salaris! We kunnen hier met 3 kindjes wonen, dus als de 2e net zo makkelijk zal zijn als Kay dan gaan we er nog een keer voor.. Maar dat wacht ik eerst even af hahhaha..

Ik vind het alleen maar prachtig dat jullie er mee uit de voeten kunnen qua ruimte en alles en dat maakt het erg bijzonder. Ik mocht willen dat ik nog een boel broers of zusjes erbij had!

Lekker van genieten dus!

Esmé mv Kay en ???

Marcel en ik komen allebei uit een gezin met 5 kinderen, dus we zijn idd wel grote gezinnen gewend. Mijn broers hebben ook allebei 4 kids.

Toen we verkering hadden zeiden we idd ook al dat we als het mocht lukken wel 4 kids zouden willen.

We hebben gelukkig wel een groot huis, 4 slaapkamers. Op Nadia's kamer staat al een stapelbed, omdat Céline elke keer bij Nadia in bed kroop. Dus dat wordt dan straks echt hun gezamelijke kamer.

Het enige is idd dat we een andere auto moeten, maar goed, ook dat komt wel goed.

Voor de rest denk ik zelf dat er weinig veranderd, verwacht niet dat 4 ineens veel drukker zal zijn als 3. Maar goed, we wachten af hè

Wat leuk!!!

gefeliciteerd!

Extra spannend wat het gaat worden lijkt me met al 3 meiden!
Mijn schoonbroer en zus hebben ook 3 meiden, en wij denken dat er in de toekomst ook nog een vierde komt daar!

Ik ben nu van nr 2 in verwachting en daar blijft het bij!
manlief zou wel een derde willen...maar ik niet, ik vind 2 mooi genoeg!

groetjes Elise, mv van merel en alweer 21w2dgn onderweg.

Terug
Bovenaan