ben zwanger!
Jullie allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger van onze eerste en ontzettend blij.
De 22e heb ik m'n eerste afspraak bij vk en probeer voor diezelfde week ook een termijnecho te plannen zodat ik wat zekerder weet hoe ver ik ben en wanneer ik uitgerekend ben.
Erg spannend allemaal en momenteel vooral ontzettend moeilijk om m'n mond te houden tegen iedereen. Ik zou het het liefst iedereen al willen vertellen maarja nog maar even geduld hebben
Ik heb niet heel veel last van kwaaltjes alleen in het begin goed misselijk geweest + overgeven maar dat ging redelijk snel weg. Nu vooral ontzettend moe en totaal geen eetlust.
Oh ja en laat ik de stemmingswisselen en het over-emotioneel zijn niet vergeten
Geniet van jullie zwangerschap allemaal.
Groetjes Mir
Jullie allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger van onze eerste en ontzettend blij.
De 22e heb ik m'n eerste afspraak bij vk en probeer voor diezelfde week ook een termijnecho te plannen zodat ik wat zekerder weet hoe ver ik ben en wanneer ik uitgerekend ben.
Erg spannend allemaal en momenteel vooral ontzettend moeilijk om m'n mond te houden tegen iedereen. Ik zou het het liefst iedereen al willen vertellen maarja nog maar even geduld hebben
Ik heb niet heel veel last van kwaaltjes alleen in het begin goed misselijk geweest + overgeven maar dat ging redelijk snel weg. Nu vooral ontzettend moe en totaal geen eetlust.
Oh ja en laat ik de stemmingswisselen en het over-emotioneel zijn niet vergeten
Geniet van jullie zwangerschap allemaal.
Groetjes Mir