Ook ik :)

Hoi Allemaal,

Ik heb niet alle vorige 'discussies' nagelezen :) maar het lijkt me wel grappig dit. Ik ben vrijdag precies 11 weken zwanger en mijn man en ik wisten het toen we ca. 5-6 weken zwanger waren.. nog al een schok :p Ik ben 22 en mn man 23. Op zoek naar werk.. en dan zo'n pukkie :) maar ach, inmiddels er een beetje aangewend, niet misselijk, ontzettend moe :)

Ik ben benieuwd naar hoe jullie het allemaal beleven!

hey Pipi,

Wij gaan ook jonge ouders worden. Ik ben 22 en mijn vriend 26. Ik heb net een nieuwe baan en we hebben net een huis gekocht allemaal heel spannend dus. Ik ben nu bijna 14 weken en het wordt steeds leuker! Nog wel steeds heel moe...

Hey Pipi,

Ik was 22 toen ik (bewust) zwanger werd van mijn eerste kindje.. En nu verwachten wij alweer ons tweede kindje, en ik moet nog 25 worden :p

Lekker genieten van het zwanger zijn, de vermoeidheid gaat ook wel weer over.. Gewoon aan toegeven voor zover dat kan!

ah het valt allemaal nog best mee. ik was 18 toen de eerste kwam en dat was ook best een schok..
maar nu 8 jaar verder ben ik hartsikke gelukkig met mijn man (toenmalig) en nu nog uiteraard.. en mijn kindertjes het is vaak even schrikken maar het komt echt allemaal goed. succes ermee

Terug
Bovenaan