Ook in juli!

Ik ben zo blij dat het een zomer kind word! Lekker met een dikke toeter op het terras met glas ijskoude cola! Nu al zin aan! Mijn moeder is helemaal blij en trots als ze met mij de straat over loopt haha zo leuk!

Mijn man roept nu al dat de feestjes in de tuin plaats gaan vinden en de rest van de kinderen vinden het geweldig! Maar ja, een nadeel: je kind is jarig in de zomervakantie! Alle kids op vakantie! Reactie van de kids: wij 4 vieren toch een feestje voor de baby! ;)

ja idd is het wel zo dat in deze periode veel mensen op vakantie zijn.. mijn dochter is op 15 juli jarig.... heb al 2 keer meegemaakt dat er maar weinig zijn... dat is wel minder... maar verder heerlijk in de buitenlucht!

Zitten inderdaad veel voordelen aan. Zie zelf alleen een beetje op tegen die warmte tijdens dat je hoog zwanger bent. Lijkt me erg zeterig :) Hoop dus toch stiekem dat het niet een al te heet begin juli wordt dit jaar!

Hallo dames ik ben bijna 19 weken zwanger en ben zelf ook in die periode geboren ons kindje kan dus ook op mijn verjaardag komen aan de ene kant leuk andere kant minder leuk voor als het ouder is of later volwassen maar dat mag de pret niet drukken,ook ik vind het leuk dat het een zomerkindje word.

gr leeuw190

Terug
Bovenaan