Ook Jente op de slee (foto's)

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Sorry heb lang niks van me laten horen, heb het helemaal niet eens erg druk maar zo voelt het wel. Mijn dag is voorbij voor ik er erg in heb!

Gister met Jente op de ijsbaan geweest. Hij vond het prachtig!

Papa heeft snel een slee voor  mij gemaakt! Plastic stoeltje op de slee vast gemaakten klaar. HARDER papa, HARDER HARDER

Ik kan ook zelf de slee duwen, dat gaat goed hè?

Of de slee trekken kan ik ook!

Kon nou niemand me vertellen dat dat ijs zo glad is? Ga hier gewoon van in de split!

En nog één, om het af te leren!

Groetjes Fennie en Jente

Adorable!!!! Onze zomerkindjes zijn toch he-le'-maal geweldig in de winter... Wat een mooie foto's (en wat  een handig idee, van dat stoeltje op de slee!)

Overigens, de foto's die Esmee  heeft geplaatst  van Jente en Kay  zijn ook erg leuk, ziet er  gezellig uit bij jou!

Groetjes
Susan  

Ook al zo lekker op het ijs geweest. Wat wordt je toch een grote stoere jongen!

Groetjes,
Nelly.

Wat weer een geweldige foto's! Echt super! Jullie hebben het heerlijk gehad op het ijs zo te zien...

Groetjes,
Ellen mv Julian

Leuke slee! En super foto's, jullie hebben zo te zien heerlijk genoten op de ijsbaan.

Groetjes,
mv Tijs

Mooie foto's,  en dan  zo'n ondergaand zonnetje erbij!
Wij zijn vandaag ook even bij de ijsbaan geweest, Ivar vond het best interessant maar vond het nog het mooiste naar alle schaatsende mensen te kijken, hihi

Groetjes Jenneke mv Ivar

Prachtige foto’s!!! Wel een beetje jaloers hoor... jammer dat het weer gaat dooien.

Superfoto's (maar daar heb jij er wel meer van). Heerlijk hoe hij   zo stoer op dat ijs loopt! Enne....mooie slee hoor!

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan