Ook kwaaltjes

Na bijna 34 weken zonder kwaaltjes begint het hier nu dus ook.gisterenavond ineens ontzettende maagzuur in mn keel,zelfs de melk die bij de vorige zwangerschap zo goed hielp hielp nu niet.op een gegeven moment een hoop overgegeven ervan bah...wat belabberd!daarna ging het wel.
vandaag ook niet van de bank af te branden en snel last van buik/rug....ah ja na zoveel maanden goed voelen mag ik absoluut niet klagen vind ik,nog een weekje of 6.
maar goed mag me dus melden bij de club haha...
ook maar te hopen dat niet te erg word dat we ook nog beetje kunnen genieten die laatste weekjes

liefs jootje

Welkom, welkom! Haha!!
Gisteren in het ziekenhuis heb ik voor mijn maagzuur Antagel Sandoz gekregen.. een soort vloeibare Rennie in een megafles, is alleen beter dan de Rennies, omdat die laatste op een gegeven moment ook tegen kunnen gaan werken, hoorde ik van de Gyn. En moet zeggen, het werkt super!
Dus miss dat je daar wat aan hebt..

Voor je buik en rug weet ik niks, heb daar zelf ook last van en hoort er gewoon bij, volgens mij... Lekker nog zes weekjes en dan is die kleine er, en neem je alle kwaaltjes die je hebt gehad voor lief, haha.

Liefs, Samantha

Erg he die maagzuur !??? had er al vroeg in de zwwangerschap last van maar is nu extreem...
het begint rond een uur of 14 / 15.00 en gaat door tot halverwege de nacht.. meestal word ik er nog wakker van ook. Dus alleen sochtends valt het nog enigszins mee..
sind zondag gebruik ik rennies... kan het anders echt niet meer handelen hoor... die dingen werken best goed !!! heb er alleen wel veel nodig !!
Gister zei de vk dat het geen kwaad kon !

Nou we zullen nog even vol moeten houden ;) het einde is gelukkig wel in zicht !

Hoi,

Ik ben ook 34 weken en geen kwaaltjes gehad, alleen een beetje maagzuur. Ik had Antagel en dat hielp echt zo goed, na 3 dagen had ik helemaal geen last meer. Nu soms met slapen, maar dan neem ik wat Antagel en vind dat echt goed helpen.

Succes de laatste weekjes!

Inderdaad, ben het met je eens, Yvonne. Die Rennies liepen de spuigaten uit!! Ben blij met die grote fles, kan je langere tijd meedoen, jammer dat ie wel 6 euro kost..

Terug
Bovenaan