ook last van 'opvliegers'?

Hallo lieve mede-zwangeren,

Hebben jullie ook zo'n   last van zweet-warmte-aanvallen? Ik heb gisteren mijn koorts opgemeten omdat ik bang was dat ik ziek werd, of iets van zw.vergiftiging ofzo had. Maar ik had gewoon een nromale temperatuur.

Heb sinds dinsdag echt zweetaanvallen, dat duurt een half uur en dan is het weer over.

De VK zei dat het te maken heeft met je hormoonsamenstelling zo tegen het eind van de zwangerschap. Na de geboorte van onze dochter in 2006 had ik wel na de bevalling enorm last van zweten, was wel lekker bnn je meteen het extra vocht dat je vasthoudt kwijt.

Maar voor de bevalling had ik het nog niet gehad? Voor jullie wel herkenbaar?

Liefs!

Heel herkenbaar die zweet-aanvallen. ik ben nu ruim 38 weken zwanger en heb er de afgelopen weken ook af en aan last van. Inderdaad de hormonen die voor de opvliegers zorgen, mijn vk zei vandaag dat zij er ook last van heeft, maar dan van de overgang.

Ook als het niet erg warm is (wat het gelukkig niet is geweest de laatste weken) loop ik vrolijk in een shirt zonder mouwen en een half uur later weer met een vest erover. Ook ik had hier de vorige keer geen last van, alleen na de bevalling.

Nog even volhouden!

Karin

Terug
Bovenaan