A
Anoniem
Guest
Haai meiden,
Het lukt me maar niet..er van genieten dat ik zwanger ben..
Hoorde dat dit ook pas veel later komt..maar ik heb echt wel heel veel last van hormonen..
Lichamelijk gaat het nog wel..ben alleen s'ochtends misselijk en wel heel veel moe..
Maar ik heb het meer geestelijk...trek me van alles aan!! Huil zomaar! en vlieg om het minste of geringste de verdediging in!! heeeel heeel vervelend...
mijn ogen zijn helemaal rood mijn hoofd staat op ontploffen...heerlijk wat kan ik genieten zeg!
Gisteren ruzie met mijn schoonouders gehad..ook zo leuk...
Komt dit nou echt hierdoor allemaal???
Wist niet dat het zo vervelend was zeg...
Ik weet wel dat ik positief moet denken en weet dat het dan nu eindleijk gelukt is..maar dat lukt me nu echt even niet... heb er geen controle over...
tis allemaal maar wat...wil ookniet zeurderig overkomen...sorry daarvoor..
Liefs Inanna
Het lukt me maar niet..er van genieten dat ik zwanger ben..
Hoorde dat dit ook pas veel later komt..maar ik heb echt wel heel veel last van hormonen..
Lichamelijk gaat het nog wel..ben alleen s'ochtends misselijk en wel heel veel moe..
Maar ik heb het meer geestelijk...trek me van alles aan!! Huil zomaar! en vlieg om het minste of geringste de verdediging in!! heeeel heeel vervelend...
mijn ogen zijn helemaal rood mijn hoofd staat op ontploffen...heerlijk wat kan ik genieten zeg!
Gisteren ruzie met mijn schoonouders gehad..ook zo leuk...
Komt dit nou echt hierdoor allemaal???
Wist niet dat het zo vervelend was zeg...
Ik weet wel dat ik positief moet denken en weet dat het dan nu eindleijk gelukt is..maar dat lukt me nu echt even niet... heb er geen controle over...
tis allemaal maar wat...wil ookniet zeurderig overkomen...sorry daarvoor..
Liefs Inanna