ook last van neerslachtigheid??

A

Anoniem

Guest
hoi ik ben nu 7 weken zwanger heb net een lange en zware verhuizing achter de rug vanaf zondag al voel ik me vaak moe en soms echt down en geen zin meer in iets hebben op deze momenten geniet ik er ook helemaal niet van ook misschien omdat je nog geen bewijs hebt zoals hartje of echo eten staat me soms ook tegen al ben ik niet echt misselijk
groetjes zeeuws meisje

Hoi zeeuws meisje,

Allemaal heel normaal die trieste stemmingen. Had ik ook en heb dat af en toe nog steeds. En dat je zo moe bent is ook hartstikke normaal, ik ben zaterdagavond, terwijl mijn vriend allemaal lekkere hapjes enzo had klaargemaakt al om 20.00 uur in slaap gevallen!!!

Nog eventjes geduld tot de echo! Ik weet zeker dat als je die gezien hebt, je trieste stemming compleet omslaat in een intens gelukkige stemming!

Liefs Annemiek

O, ja,even vergeten, ik ben 28 en 17 weken en 5 dagen zwanger..

hoi annemiek,
hehe eindelijk iemand die me begrijpt en weet hoe ik me voel en die hetzelfde mee maakt op mijn werk weten ze nog van niets dus kunnen je ook niet steunen mag 13 december voor de echo heel spannend allemaal zou blij zijn als ze zeggen dat alles goed is en dat hartje lijkt me ook geweldig
ik heb het een aantal maanden geleden heel dicht bij mee gemaakt bij een vriendin maar nu je zelf zwanger bent is het heel anders en is het fijn om contacten te hebben met zwangere meiden
bedankt voor je reactie had ik echt even nodig
ik ben 23 en samenwonend tot ziens...
liefs chynthia

Terug
Bovenaan