Ook leuk om te vermelden; het gaat weer lekker met Meike!

Jaaaa, Meike knapt echt op. Al twee nachten heel goed geslapen (en nu helemaal brak natuurlijk want we waren echt gewend aan weinig slaap haha tis ook nooit goed).

Ze ziet nog wel pips hoor maar heeft praatjes en wilt s'middags niet meer slapen en dat is echt heel fijn. Het was toch moeilijk te combineren met Isa naar school brengen dus dit is echt heel fijn.

En ze heeft plezier, zingt Jingle Bells en Oh Dennenboom op de fiets, speelt lekker en nu aan tafel met Isa en mama lekker tekenen (ik op de ploeter natuurlijk). Dus het lijkt er echt op!

Zo gaan we weer kerstkaarten rondbrengen en papa zijn kerstoutfit (ja je moest eens weten hoe hij er altijd bij loopt; of in pak als stuurman   op de veerdienst of in kluskleren, s'avonds in joggingpak... dus ja mama's ogen willen ook wel eens wat hihi) betalen.

En wie weet ziet mama ook nog wel iets leuk, ben echt in een jubelstemming! Ben zo  gelukkig dat het weer bergopwaarst gaat!!

Nou meiden, naast erg trots ben ik ook erg blij dat Meike opknapt en dat Isa zo'n heerlijke kleuter is die zo lekker aan het leren is!

Liefs Renske Isa&Meike

Hey Renske!
Wat een feestje! Hopelijk heb je zelf ook wat kunnen scoren haha, daar knapt een vrouw gemiddeld genomen ook altijd van op!
Kan me voorstellen dat je je brak voelt, heb ik ook altijd als ik mijn slaap krijg!
Haha, zie er beroerder uit als ik een hele nacht heb geslapen dan dat ik tien keer in de nacht overeind zit
Fijn dat het met je meisje beter gaat! En hopelijk nu alle nachten zo!
Zou zo maar kunnen

Liefs Daan

Hoi Daan
als ik in de spiegel kijk lijkt het net of ik een nachtje doorgehaald heb. Nu weer goed geslapen, weet niet wat ons overkomt haha

Het lijkt wel of er een knoppie om is, ook haar uitstraling anders is.

En weet je ze is zo druk met vormen te maken op onze kalender (das wel wat jammer maar ze is zo enthousiast) dat alles misschien nu makkelijker   gaat???!!! Ik hoop het zo voor haar want ze zit zich regelmatig in de weg.

Hoe is het met Evi?? Even in rustig vaarwater (leuk om te zeggen als je op een eiland woont haha)? Hoop het.

Liefs Renske

Terug
Bovenaan