Ook Linde mag naar de psz.

En wel op 5 januari, helaas kan ik dan niet en zal het de woensdag daarna worden maar goed.
Ik vind het geweldig, Roos naar school, Linde naar de psz en mama een paar uurtjes voor zichzelf, jippie!!!!
Ze mag op maandag en woensdagochtend, ik ben heel erg benieuwd hoe ze het zal vinden. En ook hoe ik het zelf vind, de tijden voor het halen en brengen zijn bij ons verzet zodat ze beter op de basisschool aansluiten.
En dat wil zeggen dat de psz waar Roos heen ging geen optie is voor Linde, gewoon logistiek niet te doen voor mama.
Wel jammer want ik vond het er geweldig, maar dat zal bij "De holle bolle boom" ook wel zo zijn.
Dus ik ga de komende 1,5 maand lekker genieten van mijn meisje, want nu is het psz en voor je het weet breng ik 2 meiden naar school!!!

groetjes Daniëlle.

Hoihoi,

Ja heerlijk die paar uurtjes die je even voor jezelf hebt. En de kleine meid lekker spelen. Het is net te kort voor grote acties maar even boodschappen en een kop thee lukken net :)

Ik wens Linde alvast heel veel plezier bij de peutertjes.

Liefs Nanda

Oooo, Daan... wat gaat dat snel dan zeg! Ik kan het nog maar niet over mijn hart verkrijgen, die twee ochtendjes in de week die ik haar voor mezelf heb vind ik nog veel te fijn. Hier dus geen psz (2 dagen kdv vind ik genoeg) voor Sophietje.

Over anderhalf jaar moeten ze al naar school....... Kan ik dan wennen aan een leeg huis en tijd voor mezelf haha.

Liefs
Susan

Hey lieve Linde,

Wat leuk dat jij ook naar de PSZ mag! Ik vind het er ontzettend leuk!! Ik heb nog niet een keer gehuild. Na 2,5 uur ben ik wel altijd heel blij dat ik mama weer zie en wil ik graag even knuffelen, maar het is er echt heel leuk. Alleen buiten spelen vind ik niet zo leuk, want de fietsjes zijn voor groot gedeelte van zwaar metaal en die kan ik nog niet zo goed hanteren, met als gevolg dat ik dan vrij snel mijn geduld velries en een beetje  kriegelig word, maar als we weer naar binnen gaan vind ik het weer super gezellig.

Spreken we in de kerstvakantie nog een keertje af, eventueel samen met Gijs en Sophie?? Bij jullie zodat we dan die make-over van jullie huis kunnen bezichtigen!!

Overleg maar even met jouw mama dan doe ik dat met de mijne en zal ik Gijs en Sophie vragen of ze kunnen overleggen met hun mama!

Groetjes Siebe.

Terug
Bovenaan