Ook maar even voorstellen!

Hoi!
Volgens mij heb ik me helemaal nog niet netjes voorgesteld!
Mijn naam is Edith en ik ben 24 november bevallen van ons eerste kindje, een zoontje - Runar heet hij. Ik ging voor een onderwaterbevalling en 's morgens voor 7 uur braken mijn vliezen toen ik nog in bed lag. 's Middags heeft mijn vriend het bad klaargezet en vanaf een uurtje of 1 (toen de weëen echt vervelend begonnen) ben ik in bad gaan liggen, dat was heeeerlijk!!! Maar na een hele middag en avond moeilijk bezig wezen en een ontsluiting die ineens stagneerde, moest ik rond middernacht helaas pindakaas tóch naar het ziekenhuis. (wég lekker warm bad... ) Daar kreeg ik infuus met weënopwekkers en na twee uur persen was hij er! Gelukkig op eigen kracht toch nog, alhoewel niet lekker relaxed in bad, maar goed. Niks te klagen verder, de volgende middag mochten we lekker naar huis.

Runar is inmiddels 19 weken oud en (afgezien van wat gemiep als hij moet slapen overdag - groeisprongetje  waarschijnlijk)  verder heel vrolijk.
Ik geniet echt van mijn "moederschap"! Fijn dat dit forum er is, kun je ervaringen uitwisselen en tips   - want het cb......

Groetjes Edith

Hoi Edith,
Gezellig dat je er ook bent. Mijn kleintje is van 22 nov. dus ze schelen maar 2 dagen.
Idd erg fijn dit forum, maar ik moet wel waarschuwen dat het verslavend werkt hoor. Tenminste bij mij wel.
Groetjes Sil

Hoi!
Verslavend is het wel, het is maar goed dat ik niet zoveel tijd heb met de kleine !
Bedankt voor je tip van november forum, ga dadelijk ffe kijken!
We spreken elkaar vast nog! Gaat alles goed met je moppie? Wanneer was jij uitgerekend dan? Ook rond 22 nov? Ik was 7 dec. uitgerekend en Runar werd iets eerder geboren dus!

Groetjes Edith

Ik was 16 november uitgerekend, dus 6 dagen te laat. Precies hetzelfde als bij de eerste, daar was ik 12 nov en uitgerekend en die kwam de 18e.
Zie je wel op het november-forum.
Sil

Terug
Bovenaan