Ook maar even voorstellen ...

Ik ben Ans,
ik ben net 30, woon in `s Gravenmoer, en heb al twee kinderen, eentje van bijna zes, hij gaat na de vakantie naar groep 3 en eentje van 2,5. Nu is ons derde kindje op komst na drie miskramen, spannend dus, maar het voelt goed deze keer ...
Ik moet heel vaak plassen, ben licht misselijk, zeker tegen etenstijd, en mijn borsten voelen gespannen, ook `s nachts moet ik eruit en dat is zeker niet van mijn gewoonte ... ik ga toch weer van het positieve uit natuurlijk anders is het gewoon niet leefbaar, daarom vertel ik ook tegen iedereen die het wil weten dat ik zwanger ben, dan wordt het toch wat echter ... ik heb ook net mijn eerste afspraak gemaakt bij de gyn, donderdag 28 augustus, nou moet ik het toch nog even uitzitten ... ik wil iedereen hier op het forum proficiat wensen met jullie zwangerschap, geniet van elke minuut, het is zo speciaal, en voor mezelf hoop ik dat het begin van het schooljaar volgende maandag voor wat afleiding zorgt, dan ga ik zelf ook weer lekker voor de klas.

Lieve groetjes
Ans

Hoi Ans,
Jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Spannend hoor en vervelend om nog zo lang te moeten wachten tot je bij de VK terecht kan. Succes ook met al je kwaaltjes!
Ik ben gisteren weer aan het werk gegaan na de vakantie en heb al mijn collega's ook al het goede nieuws verteld. Mocht ik plotseling in slaap vallen in de middag, dan weten ze waarom, haha.... Werken geeft ook afleiding en dan gaat de tijd een stuk sneller....
Tot later,
Groetjes, Karin

hoi Karin,

Bedankt voor je reactie. Het duurt inderdaad nog eventjes voor ik naar de gyn mag, maar ik troost me met het idee dat er dan zeker hartactiviteit moet zijn, en als dat niet is dat het niet goed is .... als ik te vroeg ga wordt de onzekerheid nog groter ...
Ik hoop dat werken inderdaad wat afleiding geeft en dat de dagen wat snel voorbij gaan, en natuurlijk duimen maar he , voor iedereen hier trouwens ,... want het is en blijft gewoon een wonder ...

groetjes
Ans

Terug
Bovenaan