ook maar even voorstellen!

Hoi allemaal!

Ik ben 37 jaar en verwacht 19 juli mijn eerste kindje. Spannend hoor.
We zijn in oktober getrouwd en gingen daarna proberen (lekker ouderwets...) Het was meteen raak! En dat op mijn leeftijd, echt een kadootje.
We hadden ons wel goed voorbereid, mijn man zat al aan de zinktabletten en ik aan het foliumzuur. En supergezond eten, niet normaal meer...

Ben direct erg zwanger met moeheid, misselijkheid, janken en pijnlijke borsten. En ik lust helemaal geen koffie meer!

22 december hebben we de eerste echo, heel spannend. Met kerst kunnen we het dan gaan rondbazuinen, leuk hoor.

Het lijkt me leuk om hier ervaringen met jullie uit te wisselen!

Groetjes!

Hoi broedkip!!

Nou wat een mazzel zeg. En zo verstandig bezig ook!! Je was er echt helemaal klaar voor!
Ik heb ook de 10 weken echo op 22 december. Gisteren heb ik al even mogen genieten van een eerste blik, ik wilde weten hoever ik nou was.

Sta je al op de lijst der lijsten? Kan je neerzetten wanneer je bent uitgerekent.

Helemaal leuk om dezxe periode met elkaar te delen.

Kus van

Broedkipje,

Gefeliciteerd en welkom hier! Bijzonder dat je patsboem zwanger was.

Wat een super naam heb je!!! Ga maar lekker broeden, dan groeit je ukje goed! Onze kipjes zijn met deze kou niet echt broeds meer ;)

Liefs Lientje

Ja ik zal ook even de lijst invullen....

Leuk he, die naam... :) Zo voel ik me ook echt, inclusief nesteldrang...
Vandaag al een mooie mand met linten gemaakt om alle babyfolders en tijdschriften in te doen.

liefs!

Hey Broedkipje....

Ook ik ben 37 jaar en ga voor mijn 1ste...
Mijn leeftijd zit me soms ook zo in de weg maar goed laten wij oudjes maar zien dat ook wij nog mee kunnen doen :)

liefs

Ach wat zegt leeftijd, ik ben 31 jaar...geloof niet dat daar heel veel verschil in zit...??? Ik kan me niet druk maken om leeftijd jong/ouder als je maar voor het beste voor je uk gaat!

Dus probeer te genieten, maar dat zeg ik ook makkelijker dan dat ik het doe...

Liefs grotebroer

Wat grappig Renaatje, dat we in hetzelfde schuitje zitten!
Ik zie mijn leeftijd niet echt als een probleem, voel me nu stukken beter dan toen ik 25 was...
Was alleen beetje bezorgd dat het zwanger worden lang zou duren... niet dus!
Op welke manier zit je leeftijd jou in de weg?

Qua leeftijd is t nooit goed wat je doet... Ik was 24 toen wij onze zoon kregen (bewuste keuze) en hoeveel mensen wel niet vroegen of " het wel gepland was..." en dat ik beter nog ff had kunnen genieten... Echt waar, kan me er nu nog kwaad over maken... Geniet maar lekker van die kleine frummel in je buik!!!

Terug
Bovenaan