Ook maar even voorstellen!

Dag dames,
ik ben voorlopig nog maar even anoniem, maar vandaag 7,4 weken zwanger van ons 5e kindje! Het begint nu echt te kriebelen om het nieuws te gaan delen met de familie, dus dat gaan we aankomd weekend doen!

Heel bijzonder om nog een kindje te krijgen. Ooit leek ons 3 kinderen het perfecte aantal, maar er kwam (heel bewust) nog een 4e en tot onze grote verbazing begon het toch weer te kriebelen en zijn we straks met 5 kinderen echt compleet!

Ik ben 20 mei uitgerekend en begin me inmiddels weer zwanger te voelen. Ben errug moe en mijn buik lijkt langzamerhand iets meer te gaan bollen.

Ik ben erg benieuwd hoe onze kinderen gaan reageren. Toevallig zei de oudste gister dat hij nog graag een zusje wil, maar een broertje was ook prima! Haha, hij moest eens weten.....

Ik wens iedereen een goede zwangerschap met een goede gezondheid.

Tot de volgende keer :)

welkom, ik ben ook zwanger van de 5e.... ik ben ruim 5 weken... uitgerekend op vermoedelijk 31 mei... heb nog geen echo gehad. Hier weten de kids en familie ook nog niks, eerst een echo zodat ik weet dat het goed is, heb een half jr geleden en mk gehad.... toen klopte het hartje niet met 9 weken.... kids wisten het toen wel en zijn er nu nog verdrietig van.... dat wil ik ze een eventuele 2e keer besparen...

Hoi 'ik werd mama van nr 5', ik las je verhaal inderdaad ook al ergens anders bij de discussies. Na zoiets mee gemaakt te hebben lijkt het me nu wel heel spannend. En ik kan me heel goed voorstellen dat je het de kinderen nog niet verteld.
Wij vertellen het hen ook pas met 12 weken zwangerschap, dan mag het ook meteen wereldkundig gemaakt worden ;-)
Ik wens je deze keer een hele goede zwangerschap toe en dat het deze keer goed mag gaan!

Terug
Bovenaan