Ook maar vast aan de foliumzuur?

A

Anoniem

Guest
Ik lees net weer wat over foliumzuur, ik had dat wel gekocht de laatste keer, maar ben nog net begonnen met slikken, omdat die negatieve testen had, nu ik dus steeds meer het gevoel dat ik dan toch zwanger ben, ivm die menstrutie zo raar verliep ( lees mijn ander topic ) zou ik dan toch maar vast gaan slikken, het is toch ook niet erg als je het slikt en je bent niet zwanger.

Nee kan helemaal geen kwaad!! Ik ben ermee begonnen meteen nadat ik was gestopt met de pil...dus slik het nu ook bijna 3 maanden zonder dat ik zwanger ben... no problemo!! Ik hoop trouwens heel erg voor je dat het raak is!!

hoi je begint normaal met folium te sliken een maand voor dat  je zwanger wilt worden.
dus de maand dat je uit aan het pillen bent .

groetjes iris

Hoi hoi!!

Ja morgen gelijk maar naar de winkel! Het is best heel erg belangrijk, het is namelijk
om de kans op open ruggetje te verkleinen. Ik slik het al vanaf januari 2006!! Het kan geen kwaad. Dus meis ga om de foliumzuur tabletten, je hebt ze bij elke apotheek, je kan ook gewoon naar de kruidvat gaan hoor...

groetjes

IK heb foliumzuur liggen, had het al gekocht toen ik de laatste keer ging testen.
Ga vandaag nog beginnen met slikken.
Bedankt voor de reacties, en idd ik hoop ook echt dat het raak is.

Terug
Bovenaan