ook maar vast hier voorstellen

hoi,

ik heb de hele tijd op het oktoberforum geschreven, maar het gaat er naar uitzien dat de kleine in november pas komt.
ik was 27 okt uitgerekend. en hoe ik me nu voel lijkt het er niet op dat ze snel komt.
wij hebben al een dochter, zij word 10 nov. 5 jaar en zit nu echt vol spanning te wachten.

gr danielle

Welkom...al had je dat natuurlijk liever niet gehad..;)
Ik ben as donderdag uitgerekend...maar hier ook grote kans dat het later in november wordt...heb een dochter van 19 maanden en die was 15 dagen overtijd...dus ik verwacht dat het hier ook later wordt!! al hoop ik stiekem dat de kleine zich toch snel aandient!!:D

Spannend voor je dochter zeg.. een broertje of een zusje....weet je wat je krijgt? Nou heel veel succes met de laatste loodjes...(heel lang kan het niet meer duren)!!

Liefs Liesbeth

onze dochter was maar 1 dag later, dus hoopte dat nu eigenlijk ook. maar bij haar ben ik gestript vanwege teweinig vruchtwater en nu doen ze niks omdat met de kleine alles goed gaat. en het maakt ze niet uit dat ik nu een zware zwangerschap heb.

wij krijgen nu weer een dochter. en onze oudste zit de hele tijd tegen mijn buik "zusje kom er nu maar uit" wel heeeeeeeeeeeellllllll lief hoor

Terug
Bovenaan