Ook mama-in-spé!!

Hoi allemaal,

Ook ik ben zwanger! Ben 26 jaar en heb binnen zeer korte tijd zwanger mogen worden. Absoluut gepland en gewenst!
3 augustus heb ik de zwangerschapstest gedaan. In mijn fantasie zou ik bij een positieve test een gat in de lucht springen en dolgelukkig zijn. Ik was echter helemaal van mijn stuk, mijn vriend verging het precies zo. Nu ben ik een beetje aan het idee gewend en uiteraard super gelukkig! 9 april ben ik uitgerekend. Morgen ga ik een afspraak bij de VK plannen. Ben benieuwd wanneer we er terecht kunnen!

Proficiat!!! Geniet van deze eerste zwangerschap zo bijzonder!
En helemaal herkenbaar dat van die test en verbijstering!
Ik wens je een fijne zwangerschap toe!
Liefs Bowi

Hallo, welkom bij de club! gefeliciteerd! Ik denk dat iedereen een beetje beduust is op t moment dat het een postitieve test is. Dat had ik bij de eerte keer maar nu ook weet, en dat terwijl het inderdaad gewoon gepland is haha.. Gelukkig wen je er vrij snel aan en ben je dan zo dol gelukkig dat je het van de daken wilt schreeuwen.... daar wachten we dan toch nog maar even mee hahah.

fijne zwangerschap

hoi gefeliciteerd!!,
ik heb op 1 aug een test gedaan en net als jou had ik ook gedacht een gat in de lucht te springen maar ik was helemaal emotioneel en zo zo gelukkig!!!
we waren al bijna anderhalfjaar bezig en nu is het dan eindelijk zover!!
mijn man was ook helemaal emotioneel hahaha.
nu maar hopen dat we goed de 13 weken door komen

liefs Lianne

Terug
Bovenaan