Ook mijn 12 weken echo gehad

Gisteren hebben wij ook onze twaalf weken echo gehad!! Wat blijft het toch bijzonder en prachtig!!
Zo mooi!!
En wat is er veel veranderd in de afgelopen 4 weken, toen was ons kleintje nog net een spercieboontje en nu al een echt mini mensje.
De kleine lag veel met haar handjes voor haar hoofdje...dus veel van het gezichtje hebben we niet kunnen zien...
Maar alles zag er prima uit! Ook de nekplooi meting was prima!! Opluchting!
Ik blijf op 21 december uitgerekend, de groei loopt dus ook mooi.
En zelfs mijn bloeddruk was goed!!
Op naar over 4 weken :)
Fijne dag allemaal!

Groetjes Brigitte

Haha! Gefeliciteerd hoor. Ik betrap mezelf er ook telkens op dat ik hij zeg. Waarschijniljk omdat ik toch ergens denk dat het een jongen gaat worden. Misschien denk je toch stiekem dat het een meid gaat worden? Wel heerlijk he die echo, toch weer een geruststelling! Geniet er maar van! Ik ben morgen alweer 14 weken en over 2 weken mag ik weer voor een echo, kan niet wachten! x Maris

Heey Maris,

Jee jij al 14 weken vandaag! Wat gaat het eigenlijk al snel he...
En wat fijn dat jij over 2 weken weer een echo hebt. Ik moet wachten tot 20 weken...
Ik denk ook echt dat het een meisje gaat worden...vraag me alleen af...waarom ik dat denk...
Hoop ik er gewoon op, of is het echt puur een gevoel?
Jij denkt dus nog steeds dat je een jongen gaat krijgen...gaan jullie dat over 2 weken ook vragen of je vermoeden klopt?

Fijn weekend!

Groetjes

Wat fijn dat alles goed is, gefeliciteerd!!
Ik moet ook wachten op de 20 weken echo, die hebben we 19 juli.. Lijkt nog zo ver weg, maar is waarschijnlijk zo voorbij...

Geniet ervan en een fijn weekend!

Terug
Bovenaan