ook mijn baby huilt

Hallo, ik ben voor het eerst hier op de site en ik heb ook een vraagje: ik heb het vermoeden dat mijn dochtertje (5 ½ week) last heeft van krampjes maar ze heeft al friso comfort als voeding en ik gebruik in plaats van gewoon water (gekookt) nu venkelthee. Ze heeft er niet de hele dag last van soms 's avonds en vanmiddag heeft ze ook weer heel veel gehuild en vanavond begon het ook weer. Aangezien ik veel alleen ben , man is int. vrachtwagenchauffeur en ik ook nog 2 grotere kinderen heb zie ik het af en toe niet meer zo zitten. Heeft er iemand tips?? groetjes

hoi wilma,

Misschien kan je de kleine inbakenen.
En hoelang gebruik je de comfort al?
Want als je het pas een paar dagen gebruikt kan het natuurlijk zijn dat ze er even aan moet wennen. of ze heeft een huiluurtje, als het af en toe is.
Phoebe heeft ook iedere dag een moment dat ze blijft huilen en dan helpt ook niks, geen knuffel van mama of een fuppie of wat dan ook. Ik laat haar altijd lekker huilen, daar krijgt ze niks van. Ik zelf heb een 2ling van 2 en die willen ook aandacht van mij, dus ze kan niet altijd de volle aandacht krijgen, en huilen kan ze ook zonder mij, Niet dat ik een heks van een moeder ben hoor, maar huilen kan geen kwaad als het maar niet de hele dag is. En als je denkt dat het niet goed gaat met de darmpjes dan zou ik gewoon naar de huisarts gaan.
Veel succes,

Liefs,

Rachel

Terug
Bovenaan