ook mijn echo was super

Leuk he allemaal echo verhalen hihihi
Gister voor het eerst naar de verloskundige geweest,
en ondanks dat ik donderdag een goede echo had gehad.... toch we even spanning.
We hadden nog een duidelijkere echo dan donderdag en zelfs in die paar dagen is onze kleine spruit gegroeid ik sta er versteld van. nu zag je echt een heel klein mensje zo leuk!!!
Ik ben zoooooo blij!!! we kunnen ons geluk niet op.

FIjn! Ik vond het ook zo geweldig om te zien. Ik moet nog een weekje wachten voor de 11 weken echo... allebei de oma's gaan ook mee, helemaal leuk!!
Geniet ervan!

Super!! Blijft altijd spannend. Heerlijk genieten van je kleintje nu. Was dit je termijnecho?

Wij zijn ook alweer aan het aftellen naar de volgende echo. Nog 3 weken te gaan.

nee dit was geen termijnecho omdat we ivf hebben weten we exact wanneer de bevruchting is geweest.
Ik krijg over 3 weken weer een echo op de fertiliteit dat word standaard gedaan hier na een ivf. gaan we samen de 3 weken aftellen EB ihih op welke dag moet je precies??

Hoi IVF mama,

wat fijn dat alles weer goed was.Ik ben ook dmv IVF zwanger geraakt,bij de derde poging.Ben nu 11wk zwanger.
Vraagje:Loop jij nu ook al bij de verloskundige?Ik heb nu alle echo's in. Zh gehad,volgende week 12wk echo en dan 20nov (ben dan ruim 16wk) naar gyneacoloog.Pas daarna kan mag ik mij vanaf zh aanmelden bij verloskundige.Vroeg mij af hoe dat bij jullie zit.Stel ik meld mij nu ook aan bij verloskundige,mag dit?terwijl ik nog bij zh loop?
Want dalijk krijg ik dan rekeningen die niet vergoed worden,omdat het dubbel is dan.

Gr. Suusje

welnee ik denk niet dat je een extra rekening krijgt hoor.
Ik heb het gevraagd hier bij de fertiliteit en hun zeiden dat het inpreciepe niet hoeft nu naar de verloskundige, maar dat het wel mag, die keuze is aan mijzelf.
Ik moet wel ook de eerste drie maanden op de fertiliteit blijven.
Maar wat super dat het bij jullie ook zo is gelukt!! niet leuk he,
Ik voel me ook echt bevoorrecht dat het de eerste keer direct raak was.
Heb jij ook IUI 's gehad?

liefs

Terug
Bovenaan