Ook moeder rond de 26 jaar uit omgeving den haag

A

Anoniem

Guest
hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en zou graag ik contact komen met moeders of aanstaande moeders om gezellig te kletsen over van alles en nog wat.

groetjes

hoi,

Welkom hier.
Ik ben hier sinds twee weken en ben ook moeder van een zoontje van bijna drie!
Wij zijn aan het klussen voor de tweede maar erg vlotjes verloopt het niet.
Ik hoop dat je het hier net zo gezellig vind als ik maar het werkt wel verslavend.

Gr: poppie 2

Hallo ,

Ik ben hier ook nog niet zo lang ,maar het is inderdaad verslavend. Ik ben ondertussen 15 maanden bezig voor een eerste. Ben 28 jaar en woon in het westland. Woon smane met mijn vriendje en een hond en 2 katten.
Groetjes Ber

Hoi,

Ik ben ook 26 jaar en vanaf januari zijn wij bezig voor ons eerste kindje.
Het was gelijk raak maar helaas ging het na 13 weken mis, inmiddels zijn we alweer druk aan het klussen.
Ook ik woon in Den Haag wat toevallig!!!
Is het je eerste????
Het is allemaal zoooo spannend om gek van te worden.
Iedereen raadt je aan om er niet zo mee bezig te zijn maar ja als je iets zo graag wilt dan kan je nergens anders aan denken.
Heel veel succes!!!!

Groetjes Francis

Hallo,

Gezellig om jullie reacties te lezen.

Ik heb zelf ook in het westland gewoond, maar woon nu sinds 5 jaar in een nieuwbouwwijk in den Haag. Bevalt heel goed.
Sinds anderhalf jaar een zoon van bijna twee en we willen graag een tweede.
Hoe is het jullie bevallen met je eerste kindje?

Jikke

He hallo,

Nou ben bezig voor mijn 1e al heel wat rondes voorbij zien komen.. Nu ondertussen al over tijd maar test van vorige week gaf negatief aan dus v/d week ffe een nieuwe halen!
Heb zelf ook in 't Westland gewoond, woon nu bij mijn vriend in Den Haagmaar over 1,5 week wonen we in ons eigen huisje ook in Den Haag

Hallo,
Dus we zitten hier gewoon ff met westlanders te kletsen , das bijzonder....... How small is the world....Ik ben dus bezig met ronde 15 , 1e kindje .... Dus het kan lang duren, maar ja des te meer kun je klussen toch hihihihihihi
Grz ber

p.s. ik woon in   's-gravenzande , nog meer sgravenzooiers?'

Ik kom niet uit het brede durp .. Maar uit 't witte dorp (drugs dorp) oftewel Monster!

Terug
Bovenaan