Ook moeder rond de 26 jaar uit omgeving den haag

hallo allemaal,

Zoals jullie aan mijn naam ( alle andere namen die ik wilde waren al in gebruik)  al kunnen zien ben ik nieuw op dit forum. Ik ben moeder van Mick bijna twee jaar.
Graag zou ik in contact komen met anderen moeders om over van alles en nog wat te kletsen.


Jikke
 
Hoi Jikke

Ik ben ook nieuw hier. 21 december 2006 ben ik de trotse moeder (25) geworden van een zoon, genaamd 'TOMMY'. Ik lees deze forums heel veel, maar heb nog nooit ergens op gereageerd. Maar ja ... ooit komt er een 1e keer. En dat is deze keer.

Groetjes
Michelle
 
Hoi Michelle,

leuk dat je reageerde op mijn berichtje.
Kom je ook uit den Haag en omstreken of niet?
Hoe bevalt het jou tot nu toe met je kleintje? Werk je nog?
Wat een boel vragen he, allemaal interesse hoor, dus vertel eens wat over jezelf.

Jikke
 
Hoi Jikke,

Ik ben Sandra 26 jaar en heb een zoontje  die wordt over 3 weken 2jaar hij heet niels.
We wonen in de buurt van rotterdam dus niet zover van den haag vandaan. We zijn sinds afgelopen vrijdag verhuisd zijn al aardig gesetteld nu. Niels heeft het ook goed gedaan hoefde niet te wennen. Ik werk niet meer want mijn man is binnenvaart schipper en is 2 weken weg en  2 weken thuis. Maar het hoeft gelukkig niet voor de financiele kant zeg maar.
Niels zit nu in de fase  "ik ben twee en zeg nee" erg leuk (dus not) maar we zijn gelukkig allebei erg concequent tegen hem. Ik ben even vergeten of je al kinderen hebt maar wat doe jij zoal op het moment.

groetjes sandra mv niels      
 
Terug
Bovenaan