Hey meiden,
Hier even een berichtje.
Alles gaan goed met kleine Dane.
Hij groeit goed, alleen eet hij wel slecht....
Hij drinkt zijn flesje nooit leeg ik wordt er af en toe zenuwachtig van.
Ook is hij veel wakker.
Omdat Nynke en ik een koemelkallergie hebben heb ik voor de zekerheid een afspraak gemaakt morgen bij de kinderarts in het ziekenhuis.
Dane heeft namelijk ook al vanaf dat hij geboren is een verstopte neus.
Ik wil hem vragen aangezien de kans heel groot is of hij misschien toch ook op de pepti voeding over moet.
We hebben nu hypoallergeen maar ja het drinken gaat dus heel slecht als we 110 maken houd ie 40 cc over en dat is behoorlijk veel ook drinkt hij heel onrustig.
Ik herken het niet van Nynke want die kreeg eczeem van koemelk en dat heeft hij (nog) niet.
Morgen dus maar even navragen allemaal ik wil er namelijk als het wel zo is vroeg bij zijn aangezien we met Nynke van hot naar her zijn gestuurd....
Verder gaat alles prima druk met 2 kids maar wel heel gezellig.
Nynke vind het nu ook leuk en is niet meer zo bang als hij gaat huilen gelukkig.
Nou meiden ik hou jullie op de hoogte.
Liefs Stefanie
Hier even een berichtje.
Alles gaan goed met kleine Dane.
Hij groeit goed, alleen eet hij wel slecht....
Hij drinkt zijn flesje nooit leeg ik wordt er af en toe zenuwachtig van.
Ook is hij veel wakker.
Omdat Nynke en ik een koemelkallergie hebben heb ik voor de zekerheid een afspraak gemaakt morgen bij de kinderarts in het ziekenhuis.
Dane heeft namelijk ook al vanaf dat hij geboren is een verstopte neus.
Ik wil hem vragen aangezien de kans heel groot is of hij misschien toch ook op de pepti voeding over moet.
We hebben nu hypoallergeen maar ja het drinken gaat dus heel slecht als we 110 maken houd ie 40 cc over en dat is behoorlijk veel ook drinkt hij heel onrustig.
Ik herken het niet van Nynke want die kreeg eczeem van koemelk en dat heeft hij (nog) niet.
Morgen dus maar even navragen allemaal ik wil er namelijk als het wel zo is vroeg bij zijn aangezien we met Nynke van hot naar her zijn gestuurd....
Verder gaat alles prima druk met 2 kids maar wel heel gezellig.
Nynke vind het nu ook leuk en is niet meer zo bang als hij gaat huilen gelukkig.
Nou meiden ik hou jullie op de hoogte.
Liefs Stefanie