Ook morgen nod

A

Anoniem

Guest
Hello ladies,

Morgen heb ik ook mijn nod. Ik kan niet wachten, elke keer als ik naar het toilet moet, hoop ik dat ik maar ongi wordt. Ik heb wel een beetje ladt van mijn borsten, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ik ongi moet worden.

Vanmiddag had ik een paar druppeltjes helder bloed. Daarna helemaal niets meer, tot vanavond een beetje bruine afscheiding. Wat zou dat kunnen zijn. Misschien toch weer het begin van mijn ongi.

Groetjes Lee

quote: Lee schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-01-2006 20:01:39'));

... elke keer als ik naar het toilet moet, hoop ik dat ik maar ongi wordt ...

Hoi Lee,

Ik heb ook morgen mijn NOD, spannend!!!

Maar even tussen haakjes, wil je echt ongi worden of was dat een typefoutje?

Groetjes

quote: Lee schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-01-2006 20:01:39'));

Hello ladies,

Morgen heb ik ook mijn nod. Ik kan niet wachten, elke keer als ik naar het toilet moet, hoop ik dat ik maar niet ongi wordt. Ik heb wel een beetje ladt van mijn borsten, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ik ongi moet worden.

Vanmiddag had ik een paar druppeltjes helder bloed. Daarna helemaal niets meer, tot vanavond een beetje bruine afscheiding. Wat zou dat kunnen zijn. Misschien toch weer het begin van mijn ongi.

Groetjes Lee

Terug
Bovenaan