ook nathalia krijgt een broertje of zusje :D

A

Anoniem

Guest
hey meiden,
nou, bij ons is het ook zo ver hoor.
nathalia krijgt ook een broertje of zusje!!!!
gisteren de test gedaan en die gaf een hele dikke vette streep aan hahaha.
was al anderhalve week over tijd, en mn borsten deden weer erg veel pijn ( net als bij nathalia) dus d8, nou ik ga nu de test doen en jawel dus, zwanger!

t gaat wel even passen en meten worden, aangezien we nog steeds geen andere woning hebben. de baby zal dus ( als we dan nog geen andere woning hebben) bij nathalia op haar kamer moeten slapen. nou is de kamer ook wel heeel erg groot, dus dat kan makkelijk.
straks maar even naar de vk bellen.

voor alle meiden die ook zwanger zijn: van harte gefeliciteerd :D

liefs, do

heey do,van hartegefeliciteerd met je zwangerschap.geniet er van .groetjes,karin

Hey Do,

gefeliciteerd en geniet ervan..!! van dat kleine wondertje in je buik.
bij mij kriebelt het ook maar ik wil eerst mn opleiding halen..
dus nog ff geduld..

Liefs, Christien

heej skattie van me

whahahahah wat gaaf man echt super zijn we weer saampies en dat vertelde je me van de week niej ffies he dat je al overtijd was hihi

nou meis rustig aan en geniet lekker

liefs een andere zwangere muts haha

Hoi hoi,

ook van deze kant felicitaties. Leuk nieuws hoor!

groetjes, Bianca

Hey meis,

Van harte gefeliciteerd met jouw zwangerschap.
Heerlijk weer zo'n wondertje in je buik!!!!
Geniet ervan... En zo spannend allemaal weer.

Veel liefs Suus

quote: patricialut reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-11-2008 10:42:11'));

heej skattie van me

whahahahah wat gaaf man echt super zijn we weer saampies en dat vertelde je me van de week niej ffies he dat je al overtijd was hihi

nou meis rustig aan en geniet lekker

liefs een andere zwangere muts haha

hey patric

nee, ik vertelde t niet omdat ik zoiets had van; ach, zal wel iets later ongesteld zijn hahahaha. was ook nog niet echt de bedoeling he, dat ik voor de 2e zou gaan. dank je wel voor je felicitatie :D

@alle andere meiden: dank jullie wel :D erg lief van jullie.
ondanks dat het nog niet de bedoeling was dat ik weer zwanger zou worden, ben ik er (natuurlijk) dolgelukkig mee!!!

liefs, do

Hoi Do,

Van harte gefeliciteerd met deze wonderlijke gebeurtenis!
Zwanger!!!

Geniet lekker van je hummeltje(s) en als je een echo hebt gehad plaats je dan een foto?

Liefs Monica

Terug
Bovenaan