Ook negatieve test

Hoi allemaal,

Na 4 dagen overtijd toch  maar eens een test gedaan en die was negatief. Wel wat zwangerschapsverschijnselen en menstruatie blijft maar uit.
Maar goed, ik heb nog hoop. Over een aantal dagen nog maar eens testen als menstruatie nog niet op gang is gekomen.
Astrid, ik las dat jij ook negatief heb getest. Misschien dat er toch nog te weinig HCG in het lichaam zit. De vorige keer heb ik na ruim 1 week getest, en toen was er een vaag streepje, maar zichtbaar genoeg om te weten dat ik zwanger was.
Wordt vervolgd.

Groet,
Noor

Nog even dit Astrid. Ik wacht zelf een week met opnieuw testen, misschien is er dan voldoende HCG aanwezig. Mocht de test dan weer negatief uitvallen, ja, dan ben ik gewoon niet zwanger.

Groet,
Noor

Hoi Noor,

Ook al  negatief. Wat jammer he, maar misschien zijn we inderdaad al te vroeg geweest. Heb vanmo. nog met een collega gesproken die 2mk heeft gehad en die
vroeg ook of ik al wat zw verschijnselen voelde. IK zei nee alleen wat gevoelige tanden zo af en toe maar ben wel ontzettend moe en dat was ik de vorige keer ook tijdens mijn zw. Dus ik weet het ook niet meer zo.
 Ze vroeg of ik spanneningen had op t moment want dat kan ook een oorzaak zijn dat de ongi uit blijft. Dus heb tegen mij zelf gezegd wacht gewoon ff een weekje en kijk dan weer. dus laten we dan maar gewoon afwachten Noor.
Wat ik ook wel las bij anderen dat was dat je cyclus ook heel ongregeld kan zijn na je mk. dus wie weet.

we houden de moed er niet toch. en we denken gewoon aan elkaar misschien helpt het ons.
Groetjes astrid

Hoi Noor,

Moet ff mijn ei kwijt. Ben vanaf vanmiddag toch beroerd en moe snap er niks van.
Lijkt wel op de vorige keer was ik ook steeds erg moe vooral s'middags en sávonds.
Wij hebben een boerenbedrijf en kon wel slapen onder het melken. Bij de vorige zw. had ik hier ook veel last van en moest ik steeds bulleken. Heb nooit hoeven te spugen.
Dus nu lijkt het er weer aardig op als de vorige keer. Maar wil me zelf niet voor de gek gaan houden en wacht toch maar ff af.
Goed ik ben het ff kwijt voor nu.

groetjes astrid

Hoi Noor,

Wat balen dat ook jouw test negatief is, ik vind het echt heel vervelend voor je. Voor mijn vorige zwangerschap had ik ook twee keer een negatieve test en toen ik na de tweede een week later testte was deze toch positief. Misschien dat je cyclus toch nog niet goed op gang is  of dat blijkt dat je toch zwanger bent. Ik hoop het laatste voor je. Toen ik de vorige keer  zwanger was dat  na  een cyclus van 10 weken! (dat alles na het stoppen met de pil, eerst  een cyclus van 9,5 toen 6 en daarna 10 weken).

In ieder geval veel sterkte in deze onzekere tijd. Je wordt er alleen  zo gestoord van dat je niet weet waar je op kunt rekenen, althans dat had ik tenminste. Ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt.

Liefs,
Daantje

Hoi Noor en Astrid,

Wat vreselijk balen dat jullie wel over tijd zijn, maar de tests nog geen duidelijkheid geven! Ik heb van wel meer meiden gehoord dat het soms wel even duurt voordat je genoeg HCG hebt voordat de test dat extra streepje laat zien. Maarja daar hebben jullie nu niks aan.

Oooh, wat wordt jullie geduld weer op de proef gesteld. Hou de moed erin en ik duim voor een positieve uitslag voor jullie allebei!

Groetjes, Em

Terug
Bovenaan