ook net zwanger..

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal, ik zat op het vorige forum...en nu dus op deze.
Het is allemaal spannend.. weet nu vanaf dinsdag dat ik zwanger ben..

Heb nog niet veel klachten, alleen gevoelige borsten, soms wat misselijk,maar wel zeurende pijn onder de navel en schaambot....ik las dat dat bandenpijn kan zijn???? maar zo vroeg al in de zwangerschap...ben bijna 5 weken..
Verders ben ik moe en ook weer vol energie....

Hebben jullie dat ook?(gehad)

Nou geniet allemaal van de zwangerschap...
Liefs Tine

Hoi Tine,

Maak je niet ongerust, ik ken de pijn die je omschrijft en heb tot nu toe van alle moeders gehoord dat dat heel normaal is en inderdaad bandenpijn is.
Ik ben nu 11 weken en heb het ook nog steeds. Niks aan de hand dus!!

Geniet ervan

groetjes

Van harte gefeliciteerd! Inderdaad klinkt het als bandenpijn. Dat kun je al heel vroeg voelen hoor. Dus maak je maar niet te druk. Ga maar lekker genieten van alle nieuwe dingen die bij een zwangerschap horen.

Liefs Maria
36w1d zwanger van 2e zoontje!

Dank jullie wel...meiden,
Zo nu ga ik stiekum toch wat meer genieten...
Ik vind het zo raar dat het al zo vroeg is...snappie?
Maar begin nu meer en meer te beseffen dat ik zwanger ben.

Liefs Tine

Hallo ik weet vanaf afgelopen woensdag avond dat ik zwanger ben, 2 keer de test gedaan en 2 keer een plus.
Maar kan ik zelf dan ook berekenen hoe lang ik al zwanger ben?
ik moet maandag even de verloskundige bellen om een afspraak te maken maar misschien kan ik er zelf al achter komen.
Alvast bedankt

Hoi,
Allereerst iedereen van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan!!

Ik was ook wel erg benieuwd hoever ik nu zou zijn en wanneer ik dan ben uitgerekend. Ik ben dus op internet gaan speuren en op de site van Kindje Op Komst kun je de data ingeven en er rolt uit wanneer je bent uitgerekend.
Op de site van babybrabbel heb ik banner gemaakt zodat ik precies kan zien hoever ik ben.
Bij hoeveel weken ga je eigenlijk voor het eerst naar de verloskundige toe? Dit is wel mijn tweede kindje maar eerlijk gezegd weet ik het niet meer!

Groetjes Jo

Terug
Bovenaan