ook nieuw (en zwanger)

Hallo allemaal ik ben uitgerekend op 22 maart 2010, volgende week woensdag (de 12e) heb ik mn 1e afspraak bij de vk dus ben benieuwd. Dit is mn 2e kindje maar mn 1e is alweer 7 dus alweer een tijd geleden haha....

Af en toe ben ik een beetje misselijk maar voor de rest gaat het super... Leuk zo'n cluppie!!!

Hoi, welkom bij de club, gefeliciteerd met je zwangerschap. ik kom net terug van mijn eerste echo! Heel bijzonder zeg, voor mij is het de eeste, dus allemaal nieuw. Ik ben uitgeteld op de 6e mrt.

Groetjes Lilla2204

Hoi,

Welkom bij de club.
Gezellig dat je ook met ons mee komt kletsen.
En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap.
Wij zijn ook in verwachting van ons 2e wondertje en zoals het er nu uit ziet, ben ik ook uitgerekend op 22 maart. Maandag 24 aug krijgen we onze 1e echo en dan weet ik ook precies hoe lang zwanger ik ben en wat de datum eigenlijk wordt, want zelf denk ik dat ik een week langer zwanger ben.
Geniet lekker van je zwangerschap.

Liefs marielle

Hi, gefeliciteerd met je zwangerschap. Mijn jongste is nu 8 jaar. Het is toch weer apart he, om na zo'n tijd weer zwanger te zijn! Ik heb het mijn dochters nog niet verteld, maar ik vind het heel leuk dat ze er straks echt veel van meekrijgen.

groetjes,

Taraneh

Hey wat lief...dank jullie wel allemaal voor jullie welkomst berichtjes.....

Het is nu zondag en ik kan echt niet wachten tot woensdag.... vind het zo spannend allemaal ook al is het de 2e haha

liefs

Hoi Hoi.
Welkom!
Ik ben nu zwanger van de derde en iedere zwangerschap is gewoon een ontzettende nieuwe ervaring!
Kan me voorstellen dat dat nog meer zo is als er iets langer tussen zit. Ook wel leuk met grote zussen!
Geniet ervan.

Terug
Bovenaan