Ook nieuw hier-ben blij jullie te hebben gevonden!

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Ik lees nu een paar dagen met jullie mee en wil ook graag meedoen, dus heb me aangemeld!

Ik ben 29 jaar en vorig jaar zijn mijn mannetje en ik verhuisd naar het buitenland (Singapore). Sinds nov 2006 zijn we aan het proberen om zwanger te raken. In het begin was de teleurstelling nog niet zo groot als ik weer ongesteld werd, maar nu (ik ben gisteren weer ongesteld geworden) merk ik dat ik het moeilijker begin te vinden. Iedereen is hier ook zwanger wat het allemaal niet makkelijker maakt! We hebben het verder ook nog met niemand gedeeld omdat ik niet elke keer die vragende / hintende blikken wil! Daarom vind ik het zo fijn dat ik het met jullie kan delen omdat jullie allemaal min of meer in dezelfde fase zitten. En ik merk dat ik naast mijn man, soms iemand anders nodig heb om tegen te ventileren.

Het voordeel van wonen in Singapore is dat je hier allerlei ‘health screenings’ kan doen, ook ‘pre-pregnancy screenings’ waarbij ze van alles testen. Ik zit er dus over te denken om zo’n screening te doen, ik bedoel als de mogelijkheid er is kun je maar beter vroeg dan laat weten als er iets is, toch?

Succes allemaal met zwanger worden en tot snel op het forum!

Lily

Hoi Lily,

Welkom op het forum, waarin je met al je vragen, positieve en negatieve ervaringen terecht kunt. We zijn er om te helpen, mee blij te zijn en of steun te beiden in moeilijke tijden.

Veel succes!

groetjes,
Dion.

Hey Lily!

Welkom!
Wat gaaf zeg, Singapore! Bevalt het? En handig die screenings! Zou ik ook wel willen..

Hoop dat je snel zwanger mag worden!
Liefs Anne!

Je zit wel heel ver weg! Ik ben 3 jaar geleden even in singapore geweest. Let wel alleen op het vliegveld, om over te stappen we gingen toen naar Bali om te trouwen. Fijn dat je hier deze site hebt gevonden. Kun je lekker met ons vertellen over vanalles en nogwat.

Liefs
talke

Bedankt voor jullie welkom!

Ja ik zal jullie op de hoogte houden van die pre-pregancy screening, ik heb voor volgende week een afspraak gemaakt, ik zal dan uitgebreid vertellen hoe en of het wat was!

Fijne koninginnedag gewenst!

X Lily

Hoi Lily,

Welkom hier. Het is hier inderdaad erg gezellig. En je kan je verhaal kwijt en erg vaak lees je verhalen die je erg bekend voorkomen. Er is hier altijd wel iemand die hetzelfde meemaakt als jij.
Wat leuk dat jullie in Singapore wonen! Wij wonen sinds vorig jaar december in Australie (Perth).
We zijn inmddels al een jaar bezig met de tweede. De eerste ging lekker snel maar deze keer duurt het lang. Erg frustrerend! Maar lekker om er hier met mensen over te praten. Wat fijn dat je in Singapore die screening kan doen.

Hou ons op de hoogte!

Dile

Terug
Bovenaan