Ook nieuw hier!

A

Anoniem

Guest
Sorry er ging net iets mis maar ik ben ook nieuw hier.....!
Hallo iedereen, ik ben ook nieuw hier en ik zal mij even voorstellen. Ik ben nog 25 jaar bijna 26 en ik zit in ronde 1.  We zijn gestopt met roken en gestopt met drinken en ik ben aan de foliumzuurpillen dusss ik/we zijn er helemaal klaar voor. En toch al is dit ronde 1 (NOD 2/4) je wilt toch dat het heel snel raar is. Maar kop op de lente zit in de lucht dusss ik heb zo'n gevoel dat dit een super periode is om lekker zwanger te worden. Succes voor iedereen en ik ga lekker veel jullie verhalen lezen!!!

Groetjes Femti

Hallo Femti!!

Welkom hier!!

Ik ben minou, ook 25 jaar, 2e ronde ....duss allemaal spannend. Ik hoop dat je snel BEZWANGERD bent. Ik dacht het al vorige maand dat ik zwanger was, maar m'n lichaam hield me errug voor de gek...nu weer. Ik heb 31 maart mijn NOD (niet ongesteldheidsdag) dus afwachten maar..

In ieder geval veel succes, en laat het aan ons weten als het zover is he??

liefs,
minou

Hallo Femti!!

Welkom hier!!

Ik ben minou, ook 25 jaar, 2e ronde ....duss allemaal spannend. Ik hoop dat je snel BEZWANGERD bent. Ik dacht het al vorige maand dat ik zwanger was, maar m'n lichaam hield me errug voor de gek...nu weer. Ik heb 31 maart mijn NOD (niet ongesteldheidsdag) dus afwachten maar..

In ieder geval veel succes, en laat het aan ons weten als het zover is he??

liefs,
minou

hoi femti

welkom hier
ben ook 25 jaar en 1 ste ronde
nod is 27 maart
hoop ook echt dat het de eerste keer raak is
maar je weet het niet

grtz tamara

Super leuk dat ik meteen al reacties krijg! Jullie meiden  ook super veel succes! Ik hou jullie op de hoogte zekerrrr wetuhhh
Groetjes,
Femti

hee femti
welkom hier!
hopelijk gaat alles voorspeodig met je en heb je snel een blijde boodschap
groetjes mayo

Hey Femti,
Gezellig!!
Ben 33 jaar en zit ook in de 1ste ronde.
Mijn nod was gister,maar nog niks te bekennen,spannend!!

Succes,
groetjes wendy

hoi,
ik ben 24 jaar en zit ook in mijn eerste ronde
Succes!

Terug
Bovenaan