ook nieuw hier!

A

Anoniem

Guest
Hallo aanstaande mama's, allemaal gefeliciteerd!

Ik lees al een tijdje mee maar heb nog nooit een bericht geplaatst dus dacht, laat ik mij maar eens voor stellen.
Ik ben Claudia, 27 jaar en bijna 11 weken zwanger, eerste kindje. Ik ben 2 februari 2008 uitgerekend. Woon alweer 3 jaar samen met lieve vriend en ga volgend jaar trouwen.
Wij zijn echt super blij met onze zwangerschap. We hebben een half jaartje geklust dus redelijk snel zwanger geraakt.( hoewel het op dat moment een eeuwigheid leek, haha)
Vorige week termijn echo gehad en alles is goed.

Iedereen een hele fijne zwangerschap toe gewenst.

Groetjes Claudia

Hoi Claudia,

Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!
Dat je er samen met je mannetje maar lekker van mag genieten.

Groetjes
Cora

hoi claudia

gefeliciteerd met je zwangerschap.  
ook ik ben hier nieuw ik krijg 24 juli mijn eerste echo of ik nu 8 of 12 weken zwanger ben. mijn laatste ongi was 25 april maar mijn test va 17 juni was nog neg. de ha zei dat ik misschien een ongi had overgeslagen. nu had ik 2 juli nog een testje gedaan en die was pos.  superblij natuurlijk.  

hoe is het met jou? ben je misselijk en zo??

ik wel ben al de hele week ziek misselijk en  overgeven wordt er niet goed van ben al bij de ha geweest en heb zetpillen gekregen.

groetjes danielle

en geniet lekker van je zwangerschap

hallo daantje dus je laatste  ongi was 25 april dat was die van mij ook en ik ben nu 11weken en 2 dagen zwanger dus ik denk jij ook groetjes ramona

Hoi Claudia,

Gefeliciteerd met je zwangerschap en gezellig dat je ff komt meekletsen. Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe en geniet ervan want het gaat echt hard.

Grt Jacy 35.5 weken

Terug
Bovenaan