ook nieuw hier

hallo ik ben dus nieuw hier vorige week donderdag mijn tweede echo gehad de eerste was voor mij best wel een schok want er was niks te zien behalve een vruchtzakje maar dat schijnt ook niet anders te kunnen bij hooguit 5 weken zwangerschap. nu heb ik afgelopen donderdag een echo gehad en nu was het vruchtje te zien en een hartslag helemaal geweldig ik zit nu in week 7 van mijn zwangerschap nog erg pril dus. ik ben echt heel onzeker over de zwangerschap dit is de eerste ja eigenlijk de tweede maar de allereerste keer is het vrij vroeg al mis gegaan toen was ik nog maar hooguit 3 weken zwanger en er al vroeg achtergekomen nu ben ik dus al het dubbele van toen maar blijf onzeker hebben meer mensen hier last van

Hoi

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wat fijn dat je een goede tweede echo hebt gehad! Ik ben nu 8 weken zwanger en moet nog wachten tot 20 mei voor dat ik mn 1e echo krijg. Daardoor word ik ook erg onzeker...Ik zou zo graag willen zien dat ik "echt"zwanger ben! Ik heb wel wat last van de bekende kwaaltjes waardoor ik me wel zwanger voel, maar ik kan niet wachten tot ik echt de bevestiging heb van de veroskundige!

S6 met alles!

Gr Esther

Hoi, Gefeleiciteerd en leuk dat je ook meepraat op het forum. Voor mijn eerste zwangerschap heb ik met 5 weken een miskraam gehad. Een paar maanden later bleek ik zwanger van een mooie jongen. Nu ben ik 5.5 week zwanger van ons tweede kindje. De onzekerheid blijft. Ik had het bij mijn eerste en nu weer. Ondanks alle echo's bij de eerste ben ik me toch zorgen blijven maken om het mannetje. Ik had ook wel een gecompliceerde zwangersschap. Ook nu zit de angst er wel weer in. Ik probeer met 1 dag tegelijk te leven en niet te ver vooruit te kijken, anders blijf ik me zorgen maken. Ik mag pas begin juni voor de eerste echo. Is ook nog zo ver weg. Morgen heb ik wel een afspraak met moeders voor moeders; is al eenklein beetje bevestiging dat ik echt zwanger ben. Al laat mijn lichaam dat ook wel goed merken helaas! Kan echter ook niet wachten tot ik de kleine zie en het hartje zie en hoor kloppen.

Groetjes..

Hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Super dat je echo goed was.
Ik denk dat de meeste meiden hier wel last van hebben totdat ze hun kindje voelen bewegen.
Ik hoop dat je ondanks alles wel kunt genieten van je zwangerschap. Wanneer mag je weer voor een echo???
Ik krijg 13 mei mijn tweede echo.

Heej!
Gefelcitieerd!
Ook ik heb er last van! Ondanks mn zere borsten en krampen blijf ik toch heel onzeker!
Verder voel ik niets, heb ik nergens last van en kan ik gewoon nog niet bevatten dat het eindelijk zo is!
Dit uit zich weer in het stoppen met roken bij mij, heb daar best een beetje moeite mee. ( schaam schaam) Niet dat ik een stevige roker ben/ was.. maar ik kan het niet laten om nog een paar hijsen te nemen op een dag. Puur en alleen door ongeloof en geen bevestiging van een nieuw leventje in mij!
Ik moet nog wachten tot 25 mei, dan hebben we onze eerste echo! Vandaag nog geen hijs gehad van een sigaret, dat ga ik dus maar even volhouden :)

hey dames allemaal
bedankt voor jullie hartelijke welkom op dit forum
ik heb intussen nog twee echo's gehad omdat ik goed een week na de tweede echo flinke buikpijn had en er echt krom van liep maar dit kwam van mijn darmen af en afgelopen zondag de hele dag in het ziekenhuis gezeten ivm met bloedverlies en na een lange dag wachten en in onzekerheid zitten kreeg ik uiteindelijk een echo en bleek alles goed te zijn waar het vandaan kwam weet ik niet. ik moest gisteren zowiezo weer op controle bij de verloskundige en daar weer een echo gehad en weer alles goed zit nu bijna ik week 10 dus dat gaat de goeie kant op. maandag moet ik weer naar de verloskundige maar dan naar een andere omdat ik ben gewisseld van verloskundige omdat ik die andere niet meer vertrouw naar zondag. sorry voor mijn late reactie maar ik werk in de horeca als kok en als ik klaar ben met werken ben ik echt dood dus dan kijk ik niet meer op het forum maar nu heb ik effe een paar uurtjes vrij en had ik effe tijd om te kijken vind het vervelend dat als je een reactie krijgt je geen email krijgt dat je reactie hebt gehad. hoe staat het bij de rest van de dames alles nog goed hoop ik wel natuurlijk nou ik hoor het wel weer groetjes nicole

Terug
Bovenaan