ook nieuw!

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden

Ook ik lees al een tijdje het forum(heel leuk trouwens)en wil er nu toch ook graag op.
Wij zijn bezig zwanger te worden van een tweede kindje.
Mijn ongi is bijna over en dan is het weer klussen geblazen(valt niet mee met dit weer).
We gaan nu voor de derde ronde.
Met mijn eerste was ik de derde ronde zwanger,dus ik hoop dat dat nu ook zo is.

Nou alle meiden die zwanger zijn gefeliciteerd !

liefs anoniempie

hallo,

Welkom, en dat zou wel leuk zijn he als het nu ook weer de derde ronde raak zou zijn!

Hoe oud is je eerste kindje nu?

Succes: Chili

Hoi,

Bedankt voor je reactie.
We hebben een zoontje van 3,5.
Bewuste keus om er zoveel tijd tussen te laten.(en je omgeving maar zeuren dat het tijd wordtom gek van te worden)
Maar goed ze hebben ook altijd wel iets te zeuren.

Heb jij ook al kinderen?

groetjes anoniempie

Hoi Anoniempje,

misschien dat je een andere naam kunt gebruiken? Deze gebruik ik nl. al een tijdje op dit forum.
Welkom in ieder geval op dit forum en veel succes!

Groetjes

Hoi anoniempje,

Ik had anoniempie bedacht,maar mischien is dit toch lastig.
Ik bedenk wel iets anders.
Moet er nog even over denken.

groetjes anoniempie

Hoi Niempie,(anoniempje nummer 2)

Ik kan je ook zo noemen als je dit iets
vind???

Nee ik heb nog geen kindjes dit zal als alles zo mag lopen ons eerste kindje worden dus het is erg spannend voor ons!

Lijkt me inderdaad best prettig als er een aantal jaartjes tussen zit bij nr 1 en nr2, als het allemaal mag lukken zoals je het het liefst zou willen natuurlijk!

Ik heb wel honden dus die verzorg ik nu met alle liefde!

Mensen kunnen inderdaad vreselijk zeuren zeker nu ik al wat "ouder" ben vragen ze me telkens: en willen jullie geen kinderen of en wanneer gaan jullie nou eens beginnen je wordt ook een dagje ouder, hoe oud ben je nou?
(ikke: 33 jr) ...ja nou dan zou ik maar opschieten en eens de knoop doorhakken hoor( bemoei- als)!! ze zouden eens moeten weten dat we al een tijdje bezig zijn) en dan gaan ze verder met:.. en het kan nog best een jaar duren ... en zeker met de pil ...bla bla bla...

Hoe oud ben jij als ik mag vragen?

groetjes: Chili

Hoi chili,

Niepie vind ik wel een goed idee dus die ga ik nu gebruiken.
Ik ben nu 28 ,dus vroeg begonnen,wat ook een bewuste keus was.

Ik merk op het forum dat er nu wel veel zwanger raken zal nu wel een goede tijd zijn.

groetjes Niempie

Hoi Niempie,

Inderdaad gelukkig zijn er ook veel
" nieuwe" zwangere dat schept weer hoop!!

Ik vind zelf 28 jaar een mooie leeftijd om te beginnen als ik het "over" mocht/kon doen dan zou ik rond deze leeftijd zijn begonnen maar ja je hebt niet alles in de hand en ben nu heel blij dat we er nu eindelijk voor zijn gegaan.

Spannend allemaal he is het nu ietsie anders om eraan te beginnen dan de eerste keer, niet dat het minder leuk ofzo is maar je weet al meer hoe het is dus lijkt me dat je je iets rustiger voelt dan de eerste keer of verandert daar niks aan??

groetjes: Chili

Terug
Bovenaan