ook nieuw!

Jullie hebben helemaal gelijk...wel zo netjes om je voor te stellen...ik ben Yvonne en heb hier een aantal jaren geleden heel wat uurtjes doorgebracht en steun gevonden. Af en toe lees ik nog wat berichtjes door en ik wil zo graag iedereen een hart onder de riem steken omdat wij aan den lijve hebben ondervonden hoe moeilijk het kan zijn om in de mmm te belanden. Maar wij hebben inmiddels 3 kindjes mogen krijgen. De eerste via i.u.i. Dat is mijn zoontje en hij is afgelopen donderdag 5 geworden. En wij hebben een 2 ling van ruim 8 maanden die na 8 i.u.i en 2 i.v.f. pogingen ter wereld zijn gekomen.

De eerste i.v.f had ik heel veel van verwacht maar al na 9 dagen brak mijn ongi door. Bij de tweede x wilden we geen risico nemen en lieten we 2 embryo's tp en zie hier...

Ik wil langs deze weg jullie echt toeschreeuwen dat HET KAN!! Blijf er altijd in geloven. Wij zijn beide minder vruchtbaar en toch zijn er 2 zwangerschappen tot stand gekomen.

Misschien vinden jullie het niet prettig dat ik hier schrijf omdat ik tenslotte toch al 3 kindjes heb, zeg het dan eerlijk...ook daar kan ik me echt iets bij voorstellen want ondanks dat wij dezelfde weg hebben bewandeld, heb ik toch "makkelijk" praten want ik heb wel kinderen...

Yvonne

hoi Yvonne,

T is toch wel af en toe hoopvol om te lezen dat het bij sommigen wel allemaal aanslaat; dat doet de hoop toch weer opleven...
Veel geluk verder met je 3 kids!

groetjes,
truusje

Terug
Bovenaan