ook (nieuw)

Hoi Meiden,

Ik ben Nice,24 jaar en al mamma van een zoontje van 3,5 jaar en nu opnieuw zwanger, net vrijdag getest een dun streepje maar volgens mij is een streep een streep dus ik ga me voorzichtig hier voorstellen.Ben wel heel bang dat het mis gaat.Ik ben in mei van vorig jaar nog een meisje verloren van 23 weken oud! dus de schik zit er wel heel goed in.Maar we hopen het beste.Ik zou volgens de bereking 19 september 2011 uitgerekend zijn.

Groetjes Nice

Welkom hier! Ons clubje groeit aardig haha!
Wel heftig zeg, om met 23 weken je baby te verliezen... kan me dus je angst wel voorstellen. Maar we gaan gewoon met z'n allen elkaar door deze periode heen slepen ;)

Ja is ook een rot ervaring,heb er ook heel lang mee gezeten,heb nu gespreken met iemand ervoor.Maar toch blijft je wel bezig houden hoor! ben zo bang dat het allemaal weer zo eindigt.Gelukkig heb ik een hele lieve vriend die me steunt en op het forum kan ik lekker me hart luchten.
Jij ook gefeliciteerd he!

xx Nice

Jee wat een nare periode hebben jullie gehad zeg... gelukkig is geen zwangerschap hetzelfde en dus ook niet met elkaar te vergelijken....
wat butterfly zegt we steunen hier elkaar...

maar voordat ik het vergeet GEFELICTEERD.... welkom bij de september mama's
we gaan er gewoon een gezellig forum van maken waarin we lekker ons hart kunnen luchten

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat rot, Ik hoop dat het dit keer allemaal goed verloopt. We gaan zeker voor je duimen zoals mamaleintje ook al zegt..

Welkom :)

Terug
Bovenaan