Ook nieuw

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ook ik ben nieuw hier, maar toch niet helemaal, lees al een tijdje met jullie mee en leef ook wel mee.

Zelf zijn we nu in ronde 15 voor ons derde kindje. Eind augustus een miskraam gehad met 6 weken. En nu vol goede moed weer aan het klussen. Maar wel met in ons achterhoofd dat als we einde van het jaar nog niet zwanger zijn we een verwijzing bij de huisarts kunnen ophalen voor ziekenhuis. Hoop het allemaal niet, maar moed zakt me af en toe wel in mijn schoenen. Gelukkig kunnen we wel optimaal genieten van onze andere kids van 3 en 6 jaar oud.

Succes allemaal en ik hoop voor iedereen goed nieuws de komende maanden, dan kunnen we het jaar goed afsluiten.

Hallo Trui29,

Welkom bij de club! Wat verdrietig zeg die miskraam, gatver! Ik hoop dat je niet lang hoeft te wachten op een gezonde zwangerschap! Wij zitten zelf ook in ronde 15 maar dan voor ons eerste kindje en hebben gister een doorverwijzing gehad en voor de 24ste een afapraak bij de fertiliteitsarts. Ik hoop dat dat jou bespaard zal blijven!

Goed dat je lekker geniet van je andere 2 kids maar geef de moed niet op! Jullie 3de wondertje zal vast niet lang op zich laten wachten, ik ga duimen!

Liefs Lynn.

hoi Trui29,

welkom hier. wat vervelend en naar van je miskraam zeg en wat balen dat het zo lang duurt bij jullie. Ik ben hier ook sinds kort en vind het wel fijn om hier iets te lezen of te vragen als je iets wilt weten.

liefs!!

Beste trui, welkom. Inderdaad naar van de miskraam zeg. Heftig lijkt me dat. En de nasleep is vaak ook zo lang. Een heel klein voordeel; je weet wel dat je zwanger kunt worden, dat wist je ook door de andere twee natuurlijk, maar toch fijn dat het wel weer lukte. En elke ronde is er één te lang, als je wacht....zeker als je al zwanger was en de blijdschap heb gevoeld.

Sterkte
wenser

Welkom!
Heftig een miskraam......... Hopelijk heb je snel een goede zwangerschap

Welkom!!
Wat erg van je miskraam! Nu weer met goede moed verder! Hopelijk wordt 2012 ook jullie jaar!

Welkom

Wat erg dat je een miskraam hebt gehad! En dus na 15 rondes nog niet van een gezonde zwangerschap mag genieten..

Heel veel succes! Nog een kleine week voor je kan testen zag ik bij de NOD lijst! Spannend meid!

Liefs

Terug
Bovenaan