Ook NOD 10 maart?!

A

Anoniem

Guest
Hi meiden!

In de NOD-lijst zie ik dat er best een aantal meiden zijn die 10-3 ook hun NOD hadden. Hoe gaat het met jullie allemaal?

Ik ben nog niet ongi, maar ga ervan uit dat ik het wel nog ga worden. Ik heb me namelijk echt voorgenomen ervan uit te gaan dat mijn cyclus ook weer 34 dagen kan zijn, omdat het de vorige keer zo was. Maar toch begin ik  nu toch stiekem een beetje te denken/hopen dat het wel raak is...Ik heb al sinds woensdag veel last van buikpijn (heel zwaar gevoel in mijn buik), maar dat kan natuurlijk op een ongi wijzen die er aan komt en die nog 'dwars' zit.

Ik word er wel weer een beetje gek van...

Groetjes,
Sandra

NOD ???? help me ... ik bedenk me suf wat dit voor afkorting is, maar kan er niet opkomen :)

Groetjes Ellen

Hallo Sandra!!

Erg he? Ik ben er eentje van 10 maart hoor! En ben nog niet ongi, maar ga er ook maar van uit dat dat volgende week wel zal gaan gebeuren. Ik heb al een week lang dat zware gevoel in mijn buik en vooral gister dacht ik eigenlijk dat de duiveltjes er waren, maar dat was niet zo, terwijl ik toch echt die pijn voelde. Vandaag voel ik weer helemaal niks.
Ik weet precies wat je bedoeld. Wanneer ga jij testen? Ben heel benieuwd!

We houden elkaar op de hoogte oke?

Tot gauw en succes!!!!!!!

Famke

Hi Ellen!
Ik heb het woord niet bedacht, maar ook ontdekt op dit forum.
NOD staat voor Niet Ongesteldheids Dag. Dat is de dag waarop je volgens je eigen berekening denkt dat je ongesteld moet worden, maar Niet wil dat je het wordt. Iedereen die bijv. op 10-3 hun NOD-dag heeft, dacht op die dag ongesteld te moeten worden. (Maar het klopt helaas niet altijd). Op de NOD-lijst, die vind je verder terug op dit forum, zie je wanneer veel meiden hun NOD-dag hebben.

Ik hoop dat ik het hiermee goed aan je heb uitgelegd.
Groetjes,
Sandra

Hi Famke!

Het is echt heel spannend. Ik zal voor  je duimen  !!
Ik ga pas testen als ik woensdag nog niet ongesteld ben, omdat ik de vorige keer een langere cyclus had. En jij?

Groetjes,
Sandra  

he Sandra,

Ikheb de test vandaag gekocht, maar wil eigenlijk wachten tot maandag.
Maar of ik dat kan...??? Dat  is een 2e. Ik weet ook niet goed hoelang mijn cyclus is, want ik ben nu pas in de eerste ronde dus de kans voor mij is natuurlijk echt heel piep klein, maar ik voel me gewoon heel anders, dat kan ook komen natuurlijk omdat je lichaam nu moet wennen aan het feit  dat je de pil niet slikt. Wat denk jij?
Jij zal denk ik meer geluk hebben hoor! In de hoeveelste ronde zit jij ook al weer?
Ik zal ook heel erg voor jou duimen. Dat je dat kan zeg zo lang wachten met testen.

Duimse!!!!!

Groetjes, Famke

Hi Famke!
Het valt nog mee hoor, ik zit pas in de 4e ronde.
De eerste keer dat ik na de pil ongesteld werd, werd ik trouwens 4 dagen later dan 'normaal' (toen ik de pil slikte) ongesteld, maar dat had ik toen  ook wel een beetje verwacht, omdat  ik er vanuit ging dat mijn lichaam eraan moest wennen dat ik de  pil niet meer slikte. Maar ik was toen natuurlijk ook wel teleurgesteld. Toen had ik trouwens geen test gedaan.
Misschien dat het beter is als je  nog een paar dagen wacht, maar  ik ik  kan me voorstellen dat je niet wil wachten. Daarom heb ik ook geen test in huis, want dan kom je eerder in 'de verleiding' om te gaan testen.
Succes!
Groetjes, Sandra

Ha Sandra (en famke...)

Ook ik had de 10de ongi moeten worden. Het is mijn 2de ronde, dus het zou ook kunnen zijn dat mijn NOD geen 24 daag (de 10de) maar langer is. Ik heb de 10de een test gadaan, en net weer. beide waren negatief! Ik voel niets, voel me zeker niet aders, maar toch heb ik het idee in mijn hoofd dat ik morgen ongi ga worden... Of dit zo is horen jullie snel.
Het vervelende van wachten is dat je echt geduld moet hebben, maar daar ben ik niet zo goed in... hihi.
Ik wens jullie ook veel succes, en hoop natuurlijk dat we met zijn allen naar het Novemberforum kunnen... Maar ik ga er van mijn niet meer vanuit hoor, ach we zien het wel.

Groetjes J

Terug
Bovenaan