Ook nog zo moe??

Hallo Allemaal!!
Hoe ist met jullie?? Hier gaat het op zich best, pas nog echo gehad en alles was goed!!! Kindje zit op de dag goed met de groei. Maar ik heb één probleem, ik blijf zo vreselijk moe, ik moet me eigen echt vooruit slepen. Mijn HB is goed en ik ben nu 16 + 1 wk. Soms heb ik 1 of 2 dagen een opleving, en dan is het weer mis, ik ga wel gewoon door hoor, ga echt niet niks doen ofzo. Klaag, piep hahahahahaha
Ik ben benieuwd, hoe het bij jullie is.
Groetjes en liefs Jeany

Heel herkenbaar,
ik zit echt te wachten op de energie in het 2e trimester welke wordt beloofd door de boeken.
en dan ben ik ook nog een paar weken minder ver dan jou

Kan niet wachten tot de nesteldrang en opruimwoede begint, lig nu steeds vrij vroeg in bed, behalve als Nederland voetbalt natuurlijk.
Mijn dagelijkse kopje koffie bewaar ik voor 's middags en heb ik echt nodig om de middag door te komen op het werk.

Ook zijn mijn trainingen vrij laat, dus ik kan op 1 hand tellen hoe vaak ik tijdens mijn zwangerschap ben geweest. Weet nou niet of ik groei door de zwangerschap of het gebrek aan beweging.

Nou, toevallig zat ik me vanmiddag ook af te vragen wanneer mijn energie terugkomt. Ik kan me echt nergens toe zetten en ben al op als ik bijv. alleen de vaatwasser heb ingeruimd. Ik zit soms op de bank terwijl ik weet dat er nog veel moet gebeuren, maar ik wordt al moe als ik er alleen al naar kijk. Ik hoop  wel dat ik weer snel wat energie krijg, want ik wil wel veel doen, maar het lukt me echt niet.
Nu heb ik weer het idee in mijn hoofd gehaald om de kamer te gaan behangen. Ja, ik weet het, tis een belachelijk idee , en het zal er misschien ook wel helemaal niet van komen, maar ja.......

Groetjes
Bibi

Hey meiden,

Ik heb er ook wel last van hoor. In het begin wel erger dan nu moet ik zeggen maar smiddags stort ik echt in pfff. Of ik ga even liggen of ik blijf zitten waar ik zit. En ik heb ook elke dag wel dingen in mn hoofd die ik wil gaan doen en vervolgens komt er niets van pfff. Maar goed, dan smorgens maar iets meer actief zijn, dat lukt meestal vrij goed en als ik smiddags heb geslapen ben ik s'avonds ook nog wel actief.

Hopelijk krijgen we gauw iets meer energie he.

Groetjes Petra

Nu precies 15 weken!

Erg herkenbaar! Ik stort 's avonds volledig in. Ik probeer op de dagen dat ik niet werk 's middags even te slapen (tegelijkertijd met mijn zoontje van 1,5), maar echt helpen doet dat niet. Nog twee weken en dan heb ik vakantie en ik hoop echt dat ik dan wat meer energie krijg.

Sterkte allemaal,
Willemijn.

hoi hoi,

Hier nog zo'n vermoeide zwangere.. Ik was bij de zwangerschap van mijn eerste ook zo moe, nu kan ik al goed slapen maar nu heb ik het idee dat ik 24uur per dag kan slapen!
De vorige keer ging het rond week 16/17 wat beter dus ik heb nog hoop :)
Ben nu 13 weken zwanger. Mijn dochter van 3 slaapt nog van 1 tot 3 dus op de dagen dat ik niet werk pik een uurtje of anderhalf mee en dat scheelt soms best veel. Maar als ik gewerkt heb stort ik rond 21.00 in en moet ik echt naar bed.
Ook dingen doen kost veel meer energie, maar goed alles voor het goede doel!
Hopen dat we snel weer wat meer energie hebben..

Groetjes Jessica

He Jeany,

Ik heb meer last van futloosheid zoal ik het zelf noem haha
Nu vakantie dus hoef ik weinig te doen, maar ik vind het toch wel lekker om af en toe
gewoon even te gaan liggen. Het verschilt wel per dag dus ik maak er flink gebruik van als ik dan een dag wat meer energie heb, want de dag daarna kan het weer helemaal anders zijn!

liefs Daantje

Ja, bij mij wil het ook niet over gaan. het is ook heftiger dan bij de eerste 2 maar ja, 'k heb er nu 2 rondlopen/kruipen.

Gelukkig zijn de oudsten allebei tussen 1 en 3 op hun kamer. (of ze slaapt of speelt moet ze zelf weten haha) dan kan ik ook nog een uurtje plat.
euh, wat doe ik hier dan nog...

Terug
Bovenaan