ook op de lijst?

Hai allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Hella (net) 27 jaar en heb afgelopen woensdag 16-2 na 8 weken zwanger te zijn een miskraam gehad. Ik ben nu nog pittig aan het nabloeden maar hoop hierna snel weer zwanger te mogen worden. De eerste x was het na 4 maanden al raak dus ik hoop nu ook weer. Ik volg jullie verhalen op de voet maar hoop toch snel weer op het zwanegerschapsforum een wat blijer verhaal te kunnen verkondigen. Degene die van de lijst af zijn: heeeeeeeeeel veel geluk en sterkte.

liefs Hella

Hoi Hella,

Allereerst heel erg veel sterkte gewenst. Op dit moment ben ik 8 weken en 4 dagen zwanger en kan me alleen maar indenken hoe ik me zou voelen als het weer mis gaat. Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je snel je cyclus weer op de rit hebt!

X F

Hoi Hella,

Wat naar voor je dat het mis is gegaan! Het is natuurlijk nog erg vers voor je, dus het verwerken moet eigenlijk nog beginnen. Neem er vooral de tijd voor, hoor. Dat heb je nodig en je lichaam ook. Zelf heb ik op 3 oktober een miskraam gehad en ben 22 oktober gecurreteerd. Ik heb heel veel steun ondervonden op dit forum en ik hoop dat dat voor jou ook zal gelden.
Heel veel sterkte met alles!

Liefs van Anna

ik weet wat je voelt. Ik heb zelf 2 weken geleden een miskraam gehad, maar ik wist het nog maar net. Het lijkt me heel erg naar om na acht weken een miskraam te krijgen. Ik voel met je mee en duim voor je dat de volgende keer wel lukt.
liefs kaatje

He wat verdrietig,

Sterkte met deze zware teleurstelling!
Het leven kan soms zo hard zijn..Neem je tijd..
Helaas dus welkom op deze site.

Wij zullen je erdoor slepen.

Liefs Bibi

Terug
Bovenaan