A
Anoniem
Guest
Ik moet nog even geduldig zijn......Vooral nu kan ik dat niet zijn, want ik ga morgen op vakantie! Mijn NOD is woensdag en heb vanmorgen al stiekem een testje gedaan. Helaas negatief.
Morgenochtend voordat we vertrekken ga ik er toch nog 1 proberen. Anders moet ik EN testen meenemen op vakantie EN maandverband en tampons. Lekker tegenstrijdig!! (En mn koffer zit nu al veel te vol
).Maarja, misschien is het sowieso nog te vroeg. Ik hoop morgenochtend nog even snel een berichtje hier te kunnen posten voor vertrek, anders zal ik moeten wachten tot na mn vakantie (5 april). Heb nog niet echt klachten, alleen af en toe pijn in mn onderbuik. Ter hoogte van mn schaambeen een stekende pijn en in mn lies. Ik hoop dat ik morgen meer weet en anders hoop ik maar dat ik gewoon vandaag al ongi word als het toch niet zo mag zijn!!! x Maris
Morgenochtend voordat we vertrekken ga ik er toch nog 1 proberen. Anders moet ik EN testen meenemen op vakantie EN maandverband en tampons. Lekker tegenstrijdig!! (En mn koffer zit nu al veel te vol