Ook op voor 3 IUI

Hoi!

Net als inge ga ik nu ook op voor de 3e IUI. Ben gisteren begonnen met hormonen spuiten en moet volgende week donderdag op "Eicontrole" in het ziekenhuis. Wie weet is de Inseminatie dan volgende week zaterdag... Spannend dus weer.

Alle anderen veel succes!
Nic

Hoi!
Nu maar hopen dat 3 x scheepsrecht is he!!!
Ik ben ook zaterdag a zondag aan de beurt! We gaan er weer voor he!? Zal het ons deze keer gegunt zijn?

Lfs ing

Hoi!

Ook ik ga zo ongeveer gelijk op, ben ook met IUI nummertje 3 bezig.
En inderdaad ik hoop zo voor ons alle dat Drie keer is scheepsrecht telt!

Ik moet morgen avond om 19.00 uur in het ziekenhuis zijn voor een echo en als mijn ei dan 18 mm of meer is dan krijg ik de pregnyl injectie aldaar.

Dan maandagochtend de inseminatie!

Spannend he, en ik hoop zo dat dit keer de bewegelijkheid van de zaadcellen goed genoeg zijn zodat we nog niet gelijk voor IVF ophoeven. Ik hoop gewoon zo dat het voor die tijd al gelukt is en ons die ellende bespaard blijft. Maar zo niet, wat moet dat moet he!
Als dat nog de enige kans is.........dan gaan we daarvoor.

Ik zal voor je duimen net als voor Inge en alle andere die in het zelfde schuitje (noem het liever een langzaam  zinkend scheepje) zitten!

Groetjes,

Cynthia

Hee Cynthia! Niet te depri doen he! KOP OP!! Dat scheepje is echt niet langzaam aan het zinken hoor! Het gaat ook voor ons echt goedkomen!
Volle vaart vooruit zou ik zeggen!!

lfs inge

Terug
Bovenaan