Ook over op Omneo

Hoi hoi
Ook ik ben overgestapt op Omneo. Ik had eerst Friso Comfort, maar dat hielp dus helemaal niks. Hoewel zijn ontlasting wel beter was.
Maar gisteren heeft ie weer liggen gillen van de pijn. Niet om aan te zien, heb echt mee zitten huilen...vreselijk als je kindje zo moet lijden.

Gisterenavond nog een bus Omneo gehaald bij de AH ik was het nu zo zat.
Hopen dat dit een beetje gaat werken
Ik voel me zo moedeloos.
Liefs Ellen

Je zult er vast heel tevreden over zijn. Bij ons oudste zoontje wisten we op een gegeven moment ook niet meer wat we moesten doen. De hele dag door krampjes en huilen. Het was zo zielig. En zelf wordt je er ook niet vrolijker van als je de hele nacht maar hem op je armen moet houden. Toen had een collega Omneo aangeraden. En het was na 1 dag al over. Wat een verademing. Mijn zoontje werd vrolijk en wij werden ook vrolijker. Gelukkig heeft Rafael geen last van krampjes. Maar als hij dat wel had, zou ik niet eens meer de moeite doen om iets anders te gaan proberen. Ik zou gelijk overstappen naar Omneo.

Liefs Maria
mv Miguel (2 jaar) en Rafael (4 weken)

He meid,

Ik hoop dat het snel gaat werken en minder wordt.
Het is jammer dat je het niet overkan nemen want dat wil je graag doen als je ziet dat ze zo'n last ervan hebben.
Onze zoon had er ook heel erg last van, maar sindsdien we het gebruiken gaat het goed.
Je ziet wanneer hij gaat poepen, maar hij wordt niet meer rood en boos.
Als ze krampjes hebben kan je hem ook op je buik leggen met je hand.

Het is een vrolijk ventje en elke keer als ie wakker wordt gaat ie lachen en dat is  zo leuk!

Succes en laat even weten of het bij jou ook werkt!

groetjes kaat

Ben ook overgestapt op Omneo (ben de BV aan het afbouwen dus hij krijgt tot nu toe 2 voedingen per dag kv).

Tot nu toe gaat het geloof ik wel goed, maar ik kan nou niet zeggen dat hij helemaal geen krampjes meer heeft.

Ook is zijn ontlasting wel erg dun (zie topic 'wel erg dunne poep')

Weet dus niet of het daarvan komt.

Ik probeer het nog wel even vol te houden want de darmen moet er ook weer aan wennen. Dus te snel switchen schijnt ook niet goed te zijn.

Succes!

Terug
Bovenaan